SPANNEND vliezen gebroken!!!!

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen allemaal!
Vanmorgen om 10 uur werd ik wakker... en ik dacht dat ik in mn bed plaste...
Maar nee dus, vruchtwaterverlies! Het bleef maar komen......heel helder met witte vlokjes.
Dus VK gebeld, en die komt eind van de ochtend even langs...
Ben benieuwd wanneer de de 1e wee krijg....
Volgend de VK gaan de weeen binnen 24 uur komen, dus ik heb nog even te gaan....

En we zijn nog niet eens uit de naam....( zie mijn andere topic!) Wie heeft er nog een mening over de naam?
Groetjes kiki
39+2

Hi, wat spannend inderdaad. Ik ben eind okt pas uitgerekend en het zal bij mij dus nog wel even duren. Maar bij dit soort berichtjes begint het wel te kriebelen. :)
Nou succes en doe rustig aan. Heb van een vriendin de tip gekregen juist niet al te bezig te zijn omdat je straks je energie goed kunt gebruiken. Ga lekker slapen en rusten.

Trouwens ik zou voor Roan gaan. Vind de naam erg leuk!

Succes en ik duim voor een voorspoedige bevalling!

Lara
36 wkn, 3 dgn

Hoi Kiki,

Wat SPANNEND zeg. Nu maar wachten totdat het echte werk begint.
Hou je ons wel op de hoogte?

Even nog over de namen; ik zag dat je net had geschreven dat jullie er nog niet uit zijn maar waarschijnlijk allebei de namen zouden willen.
Ik vind Roan (w) Justin dan lekkerder klinken dan Justin Roan. Roan vind ik bij nader inzien toch veel leuker dan Justin.
Heeft je man ondertussen niet een voorkeur ontwikkeld?

Meid, HEEL VEEL  voor je (naderende) bevalling.
We lezen het wel van je.

Kruimel

Hoi hoi,

Wat spannend zeg!!!!

Wij duimen voor je.

Dikke knuffel van mamabinck.

Hoi Kiki wat spannend zeg! Probeer lekker te rusten en te ontspannen en als de Vk langs is geweest weet je misschien wat meer.
Wb je namenkwestie: als ik moest kiezen zou ik voor de combi Justin Roan gaan. Klinkt iets lekkerder voor mij dan andersom. Nou meis zet hem op, ik zal voor je duimen voor een spoedige en goede bevalling!

Liefs Renske

spannend meid, jullie gaan toch niet allemaal 1 okt bevallen.
heel veel succes.

Manal

Spannend zeg!!

Heel veel succes de komende uren...

Groetjes Jo

spannend zeg
alleen nu moet je natuurlijk weer wachten waarneer de weeen beginnen
maar het beginnentje is gemaakt
veel succes

Terug
Bovenaan