Spannend ! (voor Luna en Moi)

OOh wat spannend allemaal voor jullie !!! ik zal deze dagen duimen !!!! weet je wat mij het meest opviel (voor Moi) ik vond mijn borsten raar ! ik had zeker 2 a 3 dagen dat ik ze vastpakte en zoiets had van , dit is anders. meestal had ik aan de buiten en onderkant pijn als ik ongi werd, maar nu was het eigenlijk de hele borst die pijn deed ook bovenkant en binnenkant. heel raar, maarja na zoveel maanden heb je steeds zoiets van : ach het zal wel niet ! dus ik had er eigenlijk helemaal niet meer op geteld dat ik spontaan zwanger zou worden. de test deed ik ook zo van: och het zal toch wel niet. en dus toch nog raak. Dus wie weet ??? ik had ook zo'n zeurderig ongi gevoel > dit blijf je houden (tenminste ik wel) en het word alleen maar erger (tja alles gaat uitrekken)
Oh Luna wat spannend vandaag !!! temp je niet ? vreselijk zo'n NOD-dag, ik kan het me nog goed herrinneren !
nou meiden succes ermee ! en laat wat weten he als er nieuws is !!!!!
liefs Abby
 
Hoi Abby,

Wat je nu verteld komt me heel bekend voor.
Ik heb ook zo'n raar gevoel in mijn borsten.
Ze doen aan alle kanten pijn en ze lijken wel 2 keer zo zwaar en opgeblazen uit.
Het klinkt heel stom maar ik twijfel heel erg of ik de test moet doen. Het kan tocht haast niet dat het in 1 keer raak is?
Misschien ben ik daar te nuchter in maar zo voel ik het gewoon. Jij van harte meid en geniet er maar lekker van.

Groetjes
AB
 
Nog niets te bekennen dus het is mega spannend ! Ik voel van alles of denk althans van alles te voelen. Ik durf gewoon niet te hopen, bang voor weer een teleurstelling. Nog maar even afwachten en stiekem hopen op een februari wondertje !!

Liefs,
Luna
 
Terug
Bovenaan