spannend + vraagje!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Wie zit er net als ik te trappelen op die stomme wachtbank? Zit nu op dag 40 (bij een cyclus van 35-40 dagen) en in de verste verte nog geen tekenen van ongi.

In principe kan ik dus vandaag testen maar manlief zit in het buitenland. Wat zouden jullie doen? Testen of wachten tot hij zaterdag (!) thuiskomt.

En dan bij positief resultaat: het aan telefoon zeggen of de uitslag voor mezelf houden?

Alvast bedankt en veeeeeel succes aan iedereen!

xxx

Hai lieve Ilse,

Ik zou gewoon vandaag testen meid! Dan heb je iig zekerheid en tsja....om het dan voor je te houden tot zaterdag, dat is wel lastig....Ik hoop het zooo voor je!

Lefs Lynn.

vraag het aan je man wat hij wil misschien vind hij het geen probleem dat je test en dan belt of belt tijdens testen. tot zaterdag duurt echt heel lang dat wel

veel liefs

ja vergeet het inderdaad maar, dat wachten wordt niks... Heb net al even een test gehaald en nog eens goed op de kalender gekeken: het is nu 20 dagen na de laatste klusbeurt (daarna is mijn man weggegaan) dus als het positief is, zou dat er vandaag wel uit moeten komen. Jullie horen van mij!

Ik zou zelf wachten. Misschien ook omdat wij al langer bezig zijn en de positieve test echt samen willen zien verschijnen... Maar ik snap de ongeduldigheid maar al te goed!

Ik zit trouwens ook op de wachtbank. Zie mijn topic van vandaag.

Liefs Daisy

Nou getest en gewoon negatief hoor!! Ik baal er echt enorm van want dit keer had ik er gek genoeg echt op gerekend.

Ik heb in mijn bozigheid ook maar eens een afspraak met de gyn gemaakt wegens extreem lange cyclussen 33-40d. Bovendien zijn we in augustus een jaar bezig (en hier in België kun je gewoon zelf je afspraak maken zonder doorverwijzing van de HA).

Succes allemaal xxx

Kop op meid, er komt echt wel een moment voor je dat je een positieve test hebt, met of zonder hulp. Ik heb trouwens ook een lange cyclus maar heb toch een wondertje al op bed liggen. Dus het kan.
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan