Spannend, we gaan vandaag weer beginnen

Hallo lieve allemaal,

Ik vind het spannend. Zit nu te wachten totdat ik mijn fiets op kan stappen om richting ziekenhuis te gaan. Heb net op mijn kaartje gekeken en in oktober was ik er voor het laatst. Dat is best lang geleden. Ik ben bijna vergeten hoe de afdeling eruit ziet.
Vandaag zie ik mijn arts (die inmiddels weer allemaal verander zijn, telkens wisselen ze, het is even wennen maar dan heb je ook wat) ben nieuwsgierig of hij een beetje aardig is en inlevend. Laatst had ik echt een pure zakelijke arts. Nou das fijn........
Maar goed, mijn avontuur gaat weer beginnen en ik hoop dat we elkaar flink kunnen steunen hier!!!!!

Een dikke knuffel
Sjanneke

Beste Sjanneke,

Heel veel succes en hopelijk krijg je dit keer een geweldige arts. Ik heb zelf ook een zakelijke gyn gehad, maar achteraf bleek dat gelukkig heel erg mee te vallen en steunde hij ons heel erg.

Ik zal wat over mezelf vertellen. Ben nu zelf bezig met de tweede. Gelukkig hebben wij het geluk gehad dat we spontaan zwanger zijn geworden, echter het werd een MK. Nu ben ik alweer bezig met ronde 8. Maar omdat we een MK hebben gehad moet ik wachten tot maart / april voor ik een verwijzing krijg.Dit even kort over mij.

Nogmaals succes en ik hoor graag hoe je arts was.

Liefs Tieneke

hoi sjanneke

heel veel succes zet hem op en blijf de baas over de hormonen (grrrrrr)
spreek ze anders maar flink toe dat je ze niet gemist heb en dat ze moeten kappen!
we duimen er weer flink op los!!!!!

liefs rozemarijn

Hoi, hoi,

Bedankt rozemarijn en tieneke! De arts/gyn was goed!! Het is geen arts in opleiding (zoals alle vorige) maar iemand met veel ervaring. Prima man en erg prettig in de omgang. Das wel fijn want je ligt best wel vaak met de benen wijd (hihihi).
Het zag er allemaal goed uit. Mijn ongesteldheid is er nog niet goed doorheen en dat was zichtbaar. Ik mag pas beginnen met spuiten als het bloed echt helder is en dan de derde dag. Dus nu nog even hormoonvrij.

Jeetje Tieneke, wat erg dat je een mk hebt gehad!!   Hebben ze een oorzaak gevonden?
en sta je nu op de wachtlijst? Hoop voor je dat het niet nog een keer gaat gebeuren! Was je al lang zwanger? Als je deze vragen vervelend vind moet je het gewoon zeggen!

Een hele dikke knuf
van Mij!!!!!!!!!!

Hee Sjan,

Ik heb effe helemaal geen tijd gehad om dit forum te bezoeken. (ben wel op je log geweest)
Het prikken gaat goed he!?
Hoe ver ben je nu in deze reeks?

lfs inge

Terug
Bovenaan