Spannend.....wie bevalt er met kerst???

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal (vooral de nog zwangeren onder ons....),

ik ben erg benieuwd wie van ons gaat bevallen op kerstavond, 1e of 2e kerstdag........is er al iemand die verwacht dat die dan bevalt??

Ik zou gezien mijn familie op 1e kerstdag moeten bevallen van een meisje (alhoewel ik nog niet weet wat wij krijgen), maar mijn oma was jarig op 1e kerstdag en mijn moeder is jarig op 1e kerstdag.....dus......als de traditie zich voortzet, zou dat mijn bevallingsdag moeten zijn, maar of dat zo is???/

gr mama van MD

Leuke traditie, maar of het leuk is voor de kleine zelf....????
We wachten in spanning af wat je gaat doen! (wat er gebeurd, je hebt het zelf toch niet in de hand)

Liefs Bertine

Tja, ik ben 16 december uitgerekend, maar tot op heden geen teken van een aankomende bevalling helaas... Het zou dus maar zo kunnen dat het voor ons Kerst wordt. Het belangrijkste is natuurlijk dat de kleine gezond is en de bevalling goed gaat, maar het lijkt me voor het kindje toch leuker als ze buiten de Kerst geboren wordt.
Anders is het nooit echt  háár feestje lijkt me.

Hebben jullie voorkeur wel of niet met Kerst?

Liefs, Lotte

Ik ben 31 december uitgerekend, dus ik roep steeds dat als andere de champagne ontkurken en vuurwerk afsteken,  ik mijn eigen vuurwerk maak en  mijn kindje "er uit gooi" . Maar het kan natuurlijk ook eerder, tijdens de kerst bijvoorbeeld. Zelf hoop ik dat de kleine niet op een van de feestdagen wordt geboren. Zou het toch leuker vinden als het gewoon een eigen feestdag heeft. En elk jaar met de feestdagen het huis vol vanwege een verjaardag vind ik eigenlijk ook niets.Natuurlijk wil ook ik zo snel mogelijk mijn kindje in mijn armen, maar ergens heb ik zo iets van laat het maar januari worden als alle feestdagen achter de rug zijn. Van mijn eerste was ik een week overtijd. Heb nu zo af en toe al wel last van wat voorweeen, maar heb niet echt het idee dat ik binnen nu en een paar dagen ga bevallen, maar.....je weet het niet.

Groetjes Sabine

Hallo

Leuke traditie, wij hebben er ook zo een in de familie. Maar die gaat nu niet op.
Mijn moeder is op dezelfde dag als   koningin Beatrix jarig en 10 jaar jonger.
Ik zelf ben op dezelfde dag als Willem Alexander jarig, ook 10 jaar verschil.
Maxima en Wim Lex zijn verloofd op onze trouwdag. En onze oudste is
gelijk jarig met de oudste van Maurits en Marilene. Stiekem zeiden we al
dat deze eigenlijk dan op 7 dec. geboren moest worden. Namelijk gelijk met
Amalia. Maar onze dame zit nog steeds lekker warm bij haar mama.
Maar grappig is het wel.

Liefs Cindy

Ik ben ook 31 december uitgerekend en ik hoopte steeds dat de kleine voor de kerst eruit wou komen, omdat ik al heel lang last heb van voor weeën, maar de kleine zit nu nog steeds bij me in de buik.
Maar nu hoop ik toch stieken dat hij/zij niet met kerst geboren wilt worden, ik heb dan nog liever oud en nieuw dan kerst.
Maar het is toch aan de kleintjes wanneer zij het willen.
Iedereen nog even succes met de dikke buiken..

Liefs Diana

Vandaag was mijn uitgerekende datum, maar ze is er al 3 weekjes..

Ik was toch best bang om met de kerst te bevallen, inderdaad omdat het dan niet helemaal Haar feestje zou worden en je deze feestdagen zou missen door een extra verjaardag!

Ik hoop voor jullie dus dat ze na de kerst komen en de tradities en dergelijke uitblijven :)

x Lies

Iig fijne feestdagen!!!

Hoi Mama van Md!

Nou ik ben 31 dec uitgerekend, en ik hoop dat die kleine van ons nog even lekker blijft
zitten tot na de kerst!! Hahah heb al tegen onze uk verteld dat er hele lekkere dingen aan komen, dus dat ie beter nog even kan blijven zitten!!

Iedereen fijne dagen toegewenst!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan