Spannend wie herkend dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik weet het niet zo goed en hopelijk zijn er hier meiden die dit herkennen.

Ik had vrijdag ongesteld moeten worden na een cyclus van 28 dagen. Dit zou de tweede ronde zijn dat ik gestopt ben met de pil.
Maar tot de dag van vandaag nog niks gebeurd.
Wel al een test van de kruidvat gedaan die twee voor vijf euro maar die was negatief..

Ik heb wel wat dingetjes dat ik denk Zoë best kunnen dat ik zwanger ben of houd mijn lichaam me gewoon voor d gek ???

Liefs

Wanneer heb je getest? Als het inmiddels een paar dagen geleden is, zou je nog een keer kunnen testen. Het kan ook dat je cyclus gewoon wat langer duurt. Ik was altijd vrij regelmatig, maar ben een paar keer goed overtijd geweest zonder zwangerschap. Het blijft een lichaam, geen machine. Ik hoop natuurlijk voor je je positief test :)

Het kan zwanger zijn, ontpillen of je wordt voor de gek gehouden. Helaas geen zinnig woord over te zeggen dat. Ik testte bij de oudste pas 8 dagen overtijd positief. Maar ben ook als een paar keer goed gefopt.

Met die van de kruidvat testte ik negatief! Met die van clearblue was die positief. Ik zou nog een keer een test doen. Succes!

Bedankt voor jullie reactie !! Ik wacht tot het weekend en test dan denk met een clearbleu.. We wachten in spanning af!!!

Helaas vrijdag toch ongesteld geworden.

Het was echt wel even tegenvallen omdat er stiekum toch beetje van uit ging dat ik zwanger was....

Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen !!!

Terug
Bovenaan