spannend!!! zo zenuwachtig!!!

hey meiden

moet om kwart over 10 weer een groei echo laten maken en om half 3 krijg ik de uitslag bij de gyn.

krijg dan te horen of onze uk inmiddels al weer goed is gegroeid. (bij de 20 weken echo liep ze 2 a 3 weken achter, bij 30 weken echo 1 week achter)

ben best wel zenuwachtig eerlijk gezegd.
als ze niet goed is gegroeid, gaan er andere maatregelen op tafel komen. (zoals volledige bedrust, elke paar dagen een ctg scan en er zit zelf een kans tot opname in)
als ze wel goed is gegroeid, mogen we volgende week op vakantie.
ik hoop uiteraard dat ze goed is gegroeid nu.
niet vanwege die vakantie (wat wel vet balen zou zijn, als we niet mogen) maar voor mn ukkie zelf uiteraard.

duimen jullie met me mee????

ik laat t jullie vanmiddag weten.

liefs, do (34 weken+1dag)

Ik ga zeker voor je duimen.
De mijne zijn ook te klein en ik weet hoe je je voelt als er een groeiecho aankomt om te zien hoe het gaat.
Succes meid, het komt vast helemaal goed!
Liefs tamara

Ik ga zeker voor je duimen.
De mijne zijn ook te klein en ik weet hoe je je voelt als er een groeiecho aankomt om te zien hoe het gaat.
Succes meid, het komt vast helemaal goed!
Liefs tamara

hoi,
succes vandaag.
ik was dinsdag bij de verloskundige ik liep ook achter in de groei,maar het heeft zich aardig weer de schade ingehaald.loop nog iets achter,maar niet om te zeggen van ga maar naar het ziekenhuis.gelukkig want over 2 weken gaan we weekje naar belgie op vakantie.kneep hem al.zelfs mensen om me heen schrikken,dat ik opeens flink ben gegroeid.zelf zie je het niet.
we wachten op je reactie!!!
gr marjan

Veel succes!
Hopelijk zit het kleintje op norm en kun je lekker van je vakantie gaan genieten.
Ik weet ook hoe het voelt, hier ook een groeiachterstand die ook bijna ingehaald is.
Waar ga je heen op vakantie? Laat je dan maar lekker verwennen door je mannetje.

Sterkte en liefs,

Veel succes!
Hopelijk zit het kleintje op norm en kun je lekker van je vakantie gaan genieten.
Ik weet ook hoe het voelt, hier ook een groeiachterstand die ook bijna ingehaald is.
Waar ga je heen op vakantie? Laat je dan maar lekker verwennen door je mannetje.

Sterkte en liefs,

Terug
Bovenaan