spannend......

hallo meiden,

het is zo spannend, heb urinetest laten doen bij de ha, strakjes kan ik bellen en vragen naar de resultaat(ben namelijk ruim 2 weken overtijd maar thuis testen blijkt negatief) het is zo spannend, ik hoop het zo
Dit wilde ik even met jullie delen
jullie horen het van mij
grtjes
moi
 
Kan het dus zo zijn dat thuis testen niet werken en die van de huisarts wel. Ben hier toch wel erg benieuwd naar gezien ik al 10 weken niet ongi ben geweest. Groetjes nicole
 
hoi lieve meiden
ik heb gebeld en het was een klap om te horen dat het toch negatief is, wachten tot ik ongesteld wordt zegt de HA, zij zegt dat mijn hormonen een beetje aan het rommelen zijn... wat moet ik hiermee. ik kan niks ondernemen dan alleen maar af wachten
grtjes een verdrietig meisje
moi
 
he dat is vervelend bedacht mij net dat ik je helemaal geen succes had gewenst met de uitslag. ik hoop dan dat je gauw weer ongi wordt en opnieuw met klussen kunt beginnen liefs nicole
 
Hoi Moi,

Wat onwijs rot voor je. Die rare hormonen ook soms. Sterkte! Ik leef met je mee. Veel meer dan wachten kun je inderdaad niet. Misschien helpt het om vanavond een lekker weekendje weg te plannen met je vriend/man. Pasen bijvoorbeeld is al snel en als je nu ong. wordt is het dan weer een vruchtbare periode toch? WIj hebben dat gisteren ook gedaan, kijk ernaar uit. Ik moet rond 2e paasdag ongi worden en ben wel blij dat we dan lekker even weg zijn.

Succes!!

liefs Guusje
 
Terug
Bovenaan