SPANNEND!!

Hallo lieve meiden,

Vandaag had ik een belafspraak met mijn gyn.
Ik moest bellen voor de uitslag van mijn bloedonderzoek, en jawel, ik had een mooie eisprong gehad!! Yes, Yes, Yes.
Volgens de gyn had ik idd zoals ik zelf dacht 15 maart mijn ei gehad, en had ik jawel gisteren ongi moeten worden..., en tot nu toe dus nog niks!!! Spannend!!
Ik heb wel al vanaf mijn ei zo'n beetje af en toe wat krmpen in mijn buik en mijn tepels zijn gevoelig, en soms wat moe.
Dus ik ben officiel overtijd nu, en wat nog belangrijker is, mijn cyclus is echt regelmatig aan het worden!
32 dagen (en daarvoor 42 en 35, dus dat was ookal redelijk, zeker vergeleken met die cyclussen van 52 en 77 dagen)
Dus ik ben blij!
Ik wacht voorlopig nog met testen.
Ik ben deze maand ook begonnen met tempen en het klopt dus wel, want na mijn ei is mijn temp. met 0,4 gestegen. En mijn temp. is nu ook hoog, zelfs hoger dan met mijn ei....

Ik hou jullie op de hoogte!!

Duimen jullie voor me?!?!?!?

Liefs Spike

Hey Spike,

Wat spannend joh!! Het klinkt allemaal erg positief! Ik hoop echt dat je zwanger bent!

Ik moet 19 april voor de eerste keer naar de gyn, omdat ook ik hele lange en onregelmatige cyclessen heb na het stoppen van de pil..

Kun jij een beetje vertellen wat ik kan verwachten?

Ik ben deze (lange periode) ook begonnen met tempen en vanmorgen had ik 36.1 echt laag toch!!En ik zit al op dag 40 van mijn cycles, maar ik maak mij er nu niet zo druk meer om..ik zie wel wat de gyn te zeggen heeft..ben blij dat ik heen kan!!!

Kun je het nog wel volhouden om niet te gaan testen???

Heel veel suc6 met het wachten..
Ik duim voor jullie!

Liefs moi

He die Spike !

Wow dat is nog eens goed nieuws zeg. Je bent dus inderdaad officieel over tijd. Ik hoop voor je dat het raak is. Je klachten klinken in ieder geval wel hoopgevend hoor. Ik ben heel hard voor je aan het duimen !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan