spannend

Hoi allemaal,

Onlangs ben ik gestopt met de pil. Nu verloor ik afgelopen zaterdagavond een heel klein beetje bloed, het was om zo te zeggen waterachtig. Nu had ik zaterdag ongesteld moeten worden.
Verder moet ik steeds plassen, maar dat doet niet zeer.
Verder veel buikpijn.
Herkent iemand dit?

Liefs Lin

Hallo Lin,

Is dit de eerste keer ongie na het stoppen van de pil?
Ik heb het zelf ook gehad de eerste keer dat ik ongesteld moest worden na de pil. Het is toen uiteindelijk twee dagen later wel doorgezet.En ook inderdaad de buikpijn.Ik wacht nu op de tweede keer dat ik ongie moet worden, w.s 22 april als het regelmatig blijft dan.Bij sommige meiden lees ik hier wel blijft het dan weer langer weg.We zien wel.
Groetjes en succes Anita

Hoi Anita,

Bedankt voor je bericht,
Ik ben net de tweede keer ongesteld geweest na het slikken van de pil en de datum dat ik voor het laatst ongesteld was was de 9e maart.
Nu moet ik heel veel plassen en gisteren kreeg ik ontzettende buikpijn en werd heel misselijk.
Wanneer ik op babybrabbel een test doe dan kan het raak zijn, omdat ik uitgerekend heb hoe vaak mij man en ik hebben gevreeen. Lastig om dat zo bij te houden, maar wie weet kan het misschien raak zijn?

Groetjes Lin

Hoi Lin,

Toen wij probeerden zwanger te raken, had ik na de eerste keer proberen ook ontzettende buikpijn en moest ik vaak plassen. Mijn man heeft me toen zelfs nog verplicht om naar de huisarts te gaan omdat de pijn zo heftig was, maar wat bleek ik was zwanger! waarschijnlijk was de pijn ten gevolge van de innesteling. Inmiddels ben ik nu 36,5 weken en wacht ik weer vol spanning af, net als jij waarschijnlijk.
Ik hoop voor je dat het zo mag zijn en anders heel veel succes met je volgende pogingen.

Gr. Marian

Terug
Bovenaan