spannend

ik zit nou op dag 31 van mijn cyclus
ik ben benieuwd hoe het zal gaan deze keer. vorige maand een cyclus gehad van 40 dagen en daarvoor van 35.
ik hoop dat het raak is deze keer.
Anders moeten we weer naar de gynaceoloog zodra ik weer ongesteld wordt.
ik ben nou niet meer aan het temperaturen want dat heeft de gynaecoloog ons aangeraden. en ik moet wel zeggen dat er wel een spanning van je afvalt en dat ik er iets minder mee bezig ben.
maar nou ik weer bijna ongesteld moet worden ben ik toch wel weer wat zenuwachtig (wel of niet)
mensen die zeggen dat je het van je af moet zetten hebben toch wel makkelijk praten vind ik . pffffffffff
maar ja we zien het wel.
hopelijk is het nou raak!
veel liefs sandra

Hoi Sandra,

Heel herkenbaar jou verhaal! Ik zit vandaag op dag 32 van mijn onregelmatige cycles. De vorige 2 x een cycles van 40 dagen gehad en daarvoor 2 x van 29. Nu ben ik vorige maand voor het eerst bij de gyn geweest en heb mijn bloed laten onderzoeken en mijn vriend heeft zijn zwemmertjes ingeleverd. 10 mei krijgen wij de uitslag. Waarschijnlijk heb ik geen of geen goede eisprong.

Ik weet dus ook niet hoe mijn cycles deze x verloopt en ik moet zeggen dat ik soms toch denk van...zal het nu niet??? Ik had vorige week gevoelige tepels en nu een soort druk onderaan mijn buik...maar het kan net zo zijn dat ik het mij verbeeld of dat het normaal ook zo voelt...grrr gek word je er soms van!!

Wanneer ga jij eventueel testen?

En die mensen die zeggen dat je het van je af moeten zeggen weten vast niet waar ze over praten, want dat is bijna een onmogelijke opgave!! Het verlangen is te groot!!!!

Suc6 en ik hoop voor jullie dat het raak is!!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan