spannend...

ik moet het even kwijt hoor 5 juni heb ik mijn nod spannend.....
of mijn lichaam me voor de gek houd daar komen we dan achter.
ik ben sinds vanmiddag beetje misselijk (af en toe) al dagen ongi gevoel, sinds twee dagen echt het zuurt dat als ik een boer laat dat ik dan een hand vol heb met overgeefsel!! daarna is het weer over en een harde buik (kan ook van mijn menstruatie zijn) dus heel spannend... ik denk wel door naar de volgende ronde want dit is de eerste dat zou toch een wondertje zijn... maar dromen mag.....
 
Heee Sandra, errug he??!!
Heb iedere keer de neiging om al stiekum een test te doen. Maar ik heb m'n vriend beloofd te wachten tot 8 juni. Bij mij zijn (helaas zou ik bijna zeggen) alle klachtjes weg. Heb alleen nog heeeel af en toe pijn onder in m'n rug en als ik erge honger heb, ben ik een beetje (heeeeel klein beetje) misselijk. Maar volgens mij heb ik dat normaal ook maar let ik er dan niet zo op. Ben nu ook iets rustiger, maar neemt niet weg dat ik niet kan wachten tot 8 juni!!!!! En jij....nog 4 daagjes!!!!
 
heel spannend ja ik kan eigenlijk ook niet meer wachten maar nog even vol houden!!! 5 juni is trouwens niet mijn nod maar 1 dag over tijd 4 juni is mijn nod want ik heb 21 mei m'n eitje (denk ik) gehad dus zaterdag mag ik testen al ik nog niet ongesteld ben!!
moet je eens op www.ikkeben.nl kijken op het forum hoeveel vrouwen er in 1 keer zwanger waren niet te zeggen dat wij dat ook zijn maar het geeft wel een beetje hoop!!
 
hei sandra2 en jenke!!
mijn NOD is ook vijf juni... en ik heb een beetje dezelfde kwaaltjes denk ik: harde buik, veel moe, af en toe krampjes en steken in m'n buik en rugpijn... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook moeilijk vind om te wachten tot zaterdag om een test te doen!! Maar aangezien het ook mijn eerste maand na de pil is, zal het wel niks zijn zeker?!?!? in elk geval duim ik voor ons alle drie!!
 
Ik ben zoooo jaloers op jullie. Mijn NOD is 8 juni pas. Van het weekend gaan m'n vriend en ik lekker weg. En nou zit ik steeds te denken dat we dan wel leuk samen een test kunnen doen. Maar ja, als het niks is, ben ik zo teleurgesteld. Geduld , geduld....En Sandra, ik dacht dat jouw NOD 5 juni was. Dan is het zelfs nog dichter bij!! En ik heb ook nog steeds een stille hoop hoor. Voel me toch wel een beetje anders dan anders. Echt wat weeig in m'n maag. Maar die ongipijn onder in m'n buik is weg. Maar die heb ik wel heel lang gehad. En Kaat: net als ik wachten!!! Anders denk ik dat we sowieso teleurgesteld worden. Moeilijk!!!!!!
 
Hallo Sandra2

Erg he dat wachten. Mijn NOD is een dag later, dus moet het nog iets langer uithouden. Zal aan je denken hoor. Hoop voor jou en voor mij dat het raak is. Kunnen we samen door naar het nieuwe forum. Succes en tot snel.

Liefs Janna Nienke
 
dat is wel te hopen dat we door kunnen naar het volgende forum want dat betekent GOED NIEUWS!!!! ik ben er nog nniet echt mee bezig geweest maar nu word het toch wel spannend!
heel veel succes zaterdag laten de rd maar lekker wegblijven voor 9 maandjes!!!
 
Terug
Bovenaan