spannend

Meiden,

Ik slik al ruim 3 jaar geen pil meer (vind het een rotding). Ben nog nooit overtijd geweest, behalve die ene keer dat ik zwanger was van mijn dochter van nu 17 maanden. Nu gaan we voor de tweede en ben ik 3 dagen overtijd. Spannend!!!! Ik wil graag testen, maar ook weer niet. Heb ook nog geen test in huis. Eigenlijk wil ik wachten tot het eind van de week maar weet niet of dat lukt. Nou ja, we zien wel. Sorry, jullie hebben echt niets aan dit bericht, maar moest het ff kwijt. Ik duim voor ons allemaal!

Groetjes,
Jacqueline
 
Ik vind het ook knap dat je nog langer wacht, ik heb totaal geen geduld voor dit soort dingen. Ik wil direct weten waar ik aan toe ben, maar spannend hoor! Succes Simoon, Jenke en Jacqueline nog even afwachten!!! Ben erg beniewd en zal voor jullie allemaal duimen. Duimen jullie voor mij, voor de volgende ronde...ben gisteren net ongi geworden.

Groeten,
Biate
 
Nee, nog niet!!! Maar mijn echte NOD is ook pas morgen. Maar ik had gisteren zulke buikkrampen dat ik ervan overtuigd was dat ik ongi werd. Maaaaaar, die krampen zijn weer weg en ik heb nu steeds steekjes links en rechts in m'n buik. Kortom, ik heb weer een beetje hoop!!!!!!!!
Haha, ik heb trouwens een dagje vrij vandaag. Zit dus niet m'n tijd te verknoeien in de baas z'n tijd maar in m'n eigen tijd!!!
 
Oh spannend hoor. Ik weet dat je morgen je nod hebt. Je bent me vanaf het begin bijgebleven omdat er maar 2 dagen tussen zitten.
Ik vind het wel spannend, ik duim voor je...dus lekker dagje vrij. Nou ik zit lekker in de tijd van mijn baas...voel me er wel een beetje schuldig over. Maar geniet van je vrije dag!!! Ik heb morgen vrije dag....altijd op woensdag heerlijk!
 
Terug
Bovenaan