Spannend.....

Hallo meiden!

Ik zit in ronde 2. We zijn al een kleine week volop 'in de klus'. Ik weet niet precies wanneer mijn ei-sprong is, dus voor de zekerheid willen we dit nu nog tot na het weekend volhouden. Iedere dag wel te verstaan!!! Het gaat nog prima, ben wel erg benieuwd of dit resultaat gaat opleveren....
 
Ik zit ook in ronde nummer 2, alleen nog helemaal in het begin. Ben afgelopen maandag voor het eerst ongi geworden sinds het stoppen met de pil. Ik geloof dat wij volgende week ons klusgehalte maar omhoog moeten gooien....Heb altijd gezegd dat ik dat niet wil, maar onbewust doe je dat toch wel! Succes ermee...
 
Stom he, je kan je bijna niet voorstellen dat dit niet zou lukken, maar ik moet maar even nuchter blijven gezien alle verhalen op dit forum... Maar de vooruitzichten zijn inderdaad leuk hihihi
 
dubbel reactie, ik dacht al dat ik eerder op een mail van je had gereageerd. Nou weet je dus zeker dat ik in dezelfde ronde zit...het is echt spannend. Het is echt een kwestie van elkaar toevallig tegenkomen op het juiste moment. Ik voel mijn eisprong heb de dag ervoor geklust en werd dus gewoon ongi...zo vreemd, maar wel spannend. Gaan gewoon door...
 
Terug
Bovenaan