spannend!

Hoihoi,
Het is vandaag zondag, en a.s. zaterdag is mijn nod. Ik vind het erg spannend, ookal is het voor mij de derde keer dat ik met een zwangerschap bezig ben. 'k Heb twee zoontjes, van 6 en 8 jaar. Dit wordt een kadootje, voor zowel hun als ons. We willen dit met zijn vieren dolgraag!Wat zal deze baby in de watten gelegd worden!
Maar goed, eerst maar eens zwanger worden he. Mijn borsten lijken anders, alsof ze aan de zijkant aan het uitdijen zijn. Ze zijn ook erg warm. Ik heb van mijn twee jongens een dagboek bijgehouden i.v.m. de zwangerschappen. Ik raad het iedereen aan, zeker nu ik het teruglees. Het is herkenning; "oh ja, da's waar ja, goh, had ik toen die symptonen?" Erg leuk!
Eerder schreef ik over mijn depressie... die is er met vlagen... heel lastig. Maar komt goed hoor, ik heb heel veel steun en liefde van mijn ventje.
Affijn, we wachten rustig af wat er deze week gaat gebeuren.

Liefs, Helen
 
Hoi Helen,
Dat is inderdaad wel spannend. Dat je borsten anders zijn, had je dat de vorige zwangerschappen ook? Wie weet is dat wel een teken. In de heoveelste ronde zitten jullie?
Ik wens je veel sterkte toe met het wachten de volgende week.

Veel liefs,
Bea
 
Terug
Bovenaan