Spannend

Nou vorige week mijn vruchtbare dagen gehad.Nu heb ik hele gevoelig borsten. Als ik er ook maar aankom of op mijn buik lig dan heb ik er last van?????????
Moet volgende week Ongi worden en betwijfel of het wel kan om nu al gevoelige borsten te hebben. Gisteren ook heel veel krampen in mijn buik.
Nou ja we zien wel, nog even geduld hebben.

Liefs
Yvonne
 
Hallo Yvonne,

Het is echt spannend! Ik wil je pret niet bedrukken maar ben je net gestopt met de pil? Ik ben nl. kort geleden gestopt. De eerste maand had ik allemaal kwaaltjes supergevoelige borsten kon de laken er niet tegenhouden had ook buikpijn stemmingswisselingen en misselijk. Ik werd wel ongi. Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent en dat je al maanden probeert zonder klachten want de klachten die je omschrijft kunnen er natuurlijk op duiden. Heel veel succes in ieder geval. Ik ben vanochtend helemaal misselijk denk ook al direct zou het waar zijn maar eigenlijk denk ik dat het niet kan.
Groeten,
Biate
 
Hoi Yvon,
Wat je vraag over gevoelige borsten betreft.. ik heb daar ook weleens 1 1/5 week voordat ik ongi moet worden last van dus dat kan! Maar het zou natuurlijk ook heel goed iets anders kunnen betekenen. Zal voor je duimen. Probeer alleen niet teveel te hopen, scheelt weer een teleurstelling.

groetjes Sophia
 
Hoi Meiden,

Nou Biate ik heb al heel erg lang bezig, zo'n 20 maanden nu.
Ik heb meestal 11/2 week voor mijn ongi ook pijnlijke borsten maar dit voelt anders, had gisteren toen ik thius kwam ook last van mijn BH. Vanmorgen toen ik op stond was de pijn minder, dit zou kunnen natuurlijk. Ik staar me niet al te blind op het feit dat het mogelijk is om zwanger te zijn. Heb wel voor mezelf besloten om nog 1 maand die ovulatie testen te gebruiken en daarna ga ik denk ik toch maar eens de dokter raadplegen.

Hoe is het bij jou Brenda, jij moet toch ook volgende week ongi worden.
Mutsie en Biate jullie ook veel geluk.
Alleen Biate ga er vanuit dat het wel eens lang kan duren voor je zwanger bent(dit is niet om je depri te maken maar de meeste mensen denken dat het allemaal snel gaat maar zoals je op dit forum leest duurt het bij een heleboel erg lang)

Succes
Liefs Yvonne
 
Terug
Bovenaan