spannend

hallo,

Ik heb vandaag foliumzuur gekocht, en dat vond ik eigenlijk best eng omdat ik niet wil dat iemand weet dat we zwanger proberen te worden. Dus dan zit je om je heen te kijken of je bekenden ziet enzo. Vandaag was ook de dag dat ik eigenlijk (normaal) weer met de pil had moeten beginnen... Het wordt zo allemaal wel erg echt zeg maar.
Groetjes Gabrielle.

Hoi Gabrielle

Ja, eng is dat, he, dan ben je als de dood dat je opeens "Hoi" achter je hoort als je bij de tonnbank staat van de plaatselijke drogist.
Succes met zwanger worden en met aan het idee wennen, dat duurt wel even, ben nu zelf 5 rondes bezig en vind het nog steeds een raar idee dat ik straks misschien wel zwanger ben.

Martine

Hoi Gabrielle, dit had ik ook in het begin. Bij de testen kopen steeds om me heen kijken of ik een bekende zag.Ik ken veel mensen in mijn stad, dus de kans was groot.Nu ik een miskraam achter de rug heb kan het mij niet meer schelen wie me ziet. De meeste weten toch wel dat we bezig zijn.Hier voel ik me wel prettiger bij, want ik zag er altijd erg tegen op om een test te halen en dan die wachtrijen bij de drogist.Veel succes meid met oefenen. Liefs Engel

Ik ben erg onregelmatig,dus ik koop al gauw een test,omdat ik toch elke keer weer erg benieuwd ben,maar ook ik kijk heel de tijd om me heen of ik bekende zie.
Dus dat is erg herkenbaar.
Groetjes Phoebe

Hoi hoi,
Tja we zitten allemaal in het zelfde schuitje!

Ik heb het foliumzuur op de aanrecht staan om het niet te vergeten maar zodra er visite is gaat het de kast in.

Ook de boeken die ik in huis heb gehaald worden angsvallig verstopt.

Geeft het wel een spannend iets vind ik. Het is echt nog iets van mijn man en mij dat heeft wel wat.

Liefs Bieb.

Bedankt voor jullie reacties.

Ik keek ook vanochtend naar dat potje foiumzuur en dacht van ik zet het wel even achter die andere, want je weet maar nooit of mijn moeder ineens even een kastje opentrekt van: "waar staat de thee ook alweer?" ofzoiets.
Groetjes Gabrielle.

:) Wat is het toch heerlijk dat er anderen zijn met dezelfde ervaringen!

Ook mijn foliumzuur wordt nog wat verder verstopt als er mensen komen en heb er zelfs aan gedacht om een pilstrip in de badkamer te leggen als er vrienden blijven slapen, want die merken echt alles op!

Ook de boeken liggen inderdaad uit het zicht in de slaapkamer onder andere boeken en met de rugkaft tegen de muur.
Gelukkig ben ik niet de enige die dit doet!

Dus Gabrielle, welkom bij de club en veel plezier bij het klussen!

Groetjes,
Jade
(2e ronde)

Terug
Bovenaan