Spannend...

A

Anoniem

Guest
Ik heb een onrgelmatige cyclus. De laatste keer was 39 dagen. Het is ook een keer 46 geweest maar dat was al in ronde twee. In december zijn we gestopt met de pil. We hebben afgelopen maand echt om de dag geklust en zijn uit gegaan van een cyclus van 28 t/m 40. Vandaag zit ik op een cyclus van 37. En nog niet ongesteld. Gisteren voor de gein een test gedaan maar negatief. Tja, ben natuurlijk ook nog niet echt over tijd. Ik heb vlagen van misselijkheid. Dat duurt dan maar heel kort, maar dat heb ik nu een weekje. Vandaag moeilijke stoelgang.....!
Wat denken jullie.............woensdag testen of pas na 46 dagen ( als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben )

Hai Kim ik sta dus onder je met je berichtje. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen net even uitgerekend en ik zit dus nu ook al op 43 dagen. Ik heb een spiraaltje gehad en had de periode dat ik geen anticonceptie gebruikte ook vaak met 5 of 6 weken er tussen zitten voor dat ik ongi werd. Maar jij bent al een tijdje gestopt met de pil. Ik wordt nu al een beetje gek van het wachten.
Ik had dus eigenlijk ook al een beetje voor me zelf besloten om woensdag een echte test te gaan doen dan ben ik ook 46 dagen. Good Luck ik duim voor je !( en voor mezelf) GR Bobby

hoi kim.
ik kan me wel voorstellen dat je je onzeker voelt.als je telkens een on regelmatige cyclus hebt. en vooral als het zo lang moet duren, ik heb dit ook, maar mijn onregelmatige cyclussen wisselen ook steeds, zo gaat het een tijdje tot 29 en dan weer een tijdje 33 of 34 en dan weer wat later 28/29.

als ik jouw was zou ik ,om geld te besparen naar je huisarts gaan, en daar een zwangerschaps test laten doen,

succes! dit geldt ook voor bobby.

ik zit me ook een beetje te knijpen hoor, mijn 1 na laatste menstruatie was 2 juli cyclus 29 en nu dinsdag 3-8-2004 was mijn cyclus 33, maar heb weinig bloed verlies, zie mijn oproepje hier op deze site.

Hoi Kim,

Ik had/heb ook van die lange onregelmatige cyclessen, maar bij mij bleek dus dat ik geen eisprong had/heb!! Misschien kun je de volgende cycles beginnnen met tempen om daar enig zicht op te krijgen, want zoals mijn gyn tegen mij zei,,,geen kans zonder ei!!! Ik wil je niet laten schrikken hoor, maar vaak als je cycles langer duurt dan 45 dagen is de kans aanwezig dat je geen eisprong hebt!

Als je nog wat wilt weten hoor/lees ik het wel!

Liefs moi xxx

Hoi Moi,

Mijn cyclus heeft maar 1 keer langer geduurd dan 45 dagen. Dat was in ronde twee.
Daarna is het steeds tussen de 33 en 39 dagen. Dus ik denk zelf dat ik wel een eisprong heb.
Ik heb de maybe baby ovulatietest in huis maar die kreeg ik een beetje laat.
Dus die kan ik pas echt de volgende ronde gebruiken.
Ben jij inmiddels zwanger?
Liefs van Kim

Hoi Kim,

Nee, was het maar waar...ik heb inmiddels 3 kuren clomid geslikt deze is om een eisprong op te wekken, maar helaas slaat het nog niet aan....heb nog geen ei gezien! De dosis kan nog 1 x verhoogt worden...en daarna moet ik hormonen gaan spuiten! Ook ik gebruik de mb en ben aan het tempen....tot op heden niks dus!!

Maar ik blijf positief en hoop dat alles goed komt!

Liefs moi xxxx

Jeetje, dat is ook vervelend.
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen.
Vanochtend misselijk geweest. Ik had braakneigingen en ging bijna over m'n nek boven de wc. Ik probeer het toch een beetje te negeren.
Ik weet heo je lichaan je in de maling kan nemen.........maar toch.....

Terug
Bovenaan