Spannend

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

De eerste keer voor mij om te kletsen met andere meiden via het net....
Wij zijn in juni getrouwd en zijn gelijk aan het klussen gegaan zoals jullie het zo mooi noemen. 2 maanden nu geprobeerd maar helaas.... Ik heb een periode van 5 weken en nu weet ik niet precies wanneer bij mij de eisprong is. Tja zijn ook net begonnen. Kan iemand mij antwoord geven. Mijn eerste dag van de menstuatie was 19 augustus. Hoor het graag van jullie. Sterkte ermee allemaal en see you! Groetjes Gerdie

Hallo Gerdie,
Welkom.

Ik heb zelf ook een onregelmatige eisprong.
Je kan ook aan je afscheiding zien wanneer je vruchtbaar bent.
In het begin is het wat dikkig, maar op het moment dat je vruchtbaar bent, is je afscheiding doorzichtig en glad. Het lijkt dan wel een beetje op sperma.
Tenminste zo kijk ik of ik vruchtbaar ben!
Gr. Yvette

Hoi Gerdie,

ik heb een redelijk regelmatige cyclus, maar ik merk wanneer ik m'n eisprong heb omdat ik dezelfde soort pijn heb als wanneer ik ongesteld moet worden. Ik gebruik ook ovulatietesten, zijn hetzelfde soort als zwangerschapstesten en je test positief als je eisprong 24 tot 48 later zal plaatsvinden, heel handig!
Trouwens, ik ben ook in juni getrouwd en ook 2 maandjes bezig!

Hoi Yvette en Ona,

Bedankt voor jullie snelle reaktie. Ona, nog gefeliciteerd met je huwelijk. Mooi he zo'n dag! Ik kan aan mijzelf niet merken wanneer ik een eisprong heb. Ik heb op verschillende sites gezien dat je op dag 14 ed. na je eerste menstruatiedag een eisprong hebt. Maar dat is volgens mij bij periodes van 4 weken. Ik ben eigenlijk altijd heel regelmatig 5 weken. Mijn man(hi, hi) zei al dat we maar om de dag de hele maand gaan klussen. Hij kijkt er alweer naar uit.

Hoi Gerdie,

Wij zijn ongeveer net zolang aan het klussen als jullie! We ijn 15 juni getrouwd en daarna gestopt met de pil.
Op babybrabbel.nl kun je je vruchtbare dagen berekenen. Maar iha komt het erop neer dat je je eisprong hebt 14 dagen voor het begin van je volgende menstruatie. Je bent vruchtbaar vanaf en dag of 2 voor je eisprong.
Klus ze!!

Terug
Bovenaan