spannend

A

Anoniem

Guest
Hallo,
dit is de eerste keer dat ik een bericht schrijf. Ik ben 25 en heb een hele lieve vriend die erg graag kinderen wil. Hij heeft zaadbalkanker gehad en de kans op het krijgen van kinderen was hierdoor natuurlijk niet zo zeker. Gelukkig was het laatste zaadonderzoek goed, dat wil zeggen er waren geen veranderingen dan de eerste keer dat hij een zaadonderzoek heeft laten doen. Dat was voor z'n chemotherapie. Het enige geluk, hoop ik in ieder geval, dat als het zo niet lukt hij altijd nog zaad heeft ingevroren dus we het dan ook nog via een andere weg kunnen proberen. Ik vroeg mij altijd af wanneer ik eraan toe zou zijn om kinderen te willen maar dat is niet zo gemakkelijk van "zo en vanaf nu wil ik wel graag kinderen. Maar ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en hoop dat ik ook snel een kleintje in mijn armen mag houden. Wel erg spannend en zeer teleurstellend als je weer ongesteld bent. Nou op goed geluk en flink oefenen (mijzelf moed inpraten is wel goed)

Hoi meis,

Even een opsteker.. De vriend van een kennisje van mij heeft ook zaadbalkanker gehad maar zij hebben inmiddels 2 gezonde kinderen!

Sterkte!

X F.

hallo meissie,

Mijn vriend heeft ook zaadbalkanker gehad, maar wel twee kinderen bij zijn ex vrouw gekregen. Nu proberen wij het ook. Zit in de derde ronde en heb a.s woensdag mijn NOD.
Dus je man kan gewoon kindjes krijgen hoor.....

suc-6 ermee. Gr yvette

Terug
Bovenaan