Spannend!

A

Anoniem

Guest
Gister was mijn NOD, maar tot nu toe nog geen rode duivels te bespeuren. Ook niet het idee dat ze eraan zitten te komen. Net heb ik een test gedaan. Ik weet dat het veel te vroeg is, maar ik kon echt niet wachten. Helaas, negatief.
Wanneer zou ik nou nog een keer het beste kunnen testen? Het liefst zou ik het morgen doen, maar misschien is dat niet slim.....Word echt gék van mezelf!!

Hoi Pooky,

Zeer spannend !!! Morgen is mijn NOD. Wat betreft je test, jammer dat 'ie negatief was. Meestal zeggen ze dat het beter is om dan 3 dagen te wachten met testen. Heel veel succes ermee !!!

Liefs van Biaggi

hoi Pooky,
vorige week was mijn NOD, en ik begrijp t helemaal. Mijn test was ook negatief, dus ik ga nu heel vaak naar de wc om te checken, nog steeds nx. Ga van het weekend maar weer een testje doen. ik word er ook helemaal gek van, het is zo spannend en ik wil het zooo graag. vind het ook wel eng om zo snel weer een test te doen, tis zo teleurstelling als het weer negatief is!
dus wilde eigenlijk zo lang mogelijk wachten met de 2e test, maar ja, ik houd het niet meer!!!
Succes!
gr denise

Terug
Bovenaan