Spannend..:)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik noem mij hier BB en ik ben nieuw hier...Ik zal even wat over mezelf vertellen ..ik ben 31 jaar en werk als groepsleidster op een kindercentrum van 0 t/m 8 jaar.Echt helemaal geweldig, ik werk met veel plezier & daarnaast kan ik lekker mijn moeder gevoelens delen met mijn doelgroep...knuffelen is natuurlijk favoriet..haha Verder woon ik samen met mijn vriend en zijn we relaxed bezig om een kindje samen te krijgen...Dit is onze eerste maand en we hopen dat we na 12 x ook nog `relaxed` zijn als het nog niet zo heeft mogen zijn!!Ik heb naar aanleiding van jullie verhaaltjes een paar vragen....over welke lijst wordt er gesproken en wat is NOD??Ik zal het leuk vinden om met mensen hier in contact te komen die ook een kinderwens hebben, want in mijn vriendenkring speelt het nu niet zo...Alvast bedankt voor de reacties en wie weet tot snel...Gr BB

Hoi BB,

Ik ben hier eigenlijk ook al een jaartje op dit forum. Alleen is het mij nu alweer twee keer gelukt om zwanger te zijn. Ik heb nu een kleine van 14 maanden en ik ben nu weer 22 weken zwanger.

De NOD lijst is de lijst waarop staat wanneer je eigenlijk ongesteld moet worden alleen niet wilt vanwege...

Dus niet ongesteld dag!
De datum wanneer je ongesteld zou moeten worden geef je door en de ronde dat je bezig bent. Jullie zijn nu dus in ronde 1. Die geef je dan ook door.

Het is ene erg leuk forum. Ik heb nu veel contact met 6 moeders die ook rond dezelfde periode zwanger waren en bevallen zijn. We sprekn nog regelmatig wat af. Echt heel leuk.

Ik wens je heel veel suc6 en iedereen duimt mee voor jullie!!!

1 Dingetje: men zegt dat je er niet té veel mee bezig moet zijn. Ik zelf heb dat idd ervaren. Bij mijn eerste had ik even een forum stop en ............. Deze keer dacht ik, nee, nu is het niet gelukt ... en warempel toch wel.
Dus het klopt voor ons wel een beetje!!

Zorg dat je ervan geniet! Elke keer die spanning is toch wel leuk om te ervaren! ( behalve dat wanneer het veel te lang gaat duren)En dat wensen we natuurlijk niemand toe!!

groetjes

Hoi hoi,welkom!!!nou anoniem heeft je allles verteld,dus dat hoeft niet meer.
ik ben manuela 27 jaar,en ben 12 jaar samen met me vriend.we zijn nu een jaartje bezig voor onze kinderwens,maar door omstandigheden,is het nog niet zo ver.in het begin was ik heel anthousiast over het zwanger worden,maar nu wordt het toch soms frustrerendmaar we blijven het proberen.hee veel sucses.

gr manuela

Zou het ook leuk vinden om wat contact te hebben via dit forum. Zeker omdat we volgen mij een aantal raakvlakken hebben. Ik werk ook in een centrum voor kinderen (0-12 jaar). Om zo'n job te doen, moet je volgens mij van kinderen houden anders doe je ze onrecht aan. Ik heb een dochtertje van 18 maanden en we zijn nu al 8 maanden bezig voor een broer of zus. Niet altijd even gemakkelijk als je zolang moet wachten. Hopelijk gaat het voor jullie heel wat sneller en kunnen we intussen tijd elkaar goed moed geven.
Succes

hai!
Wat leuk, hoop dat het snel lukt! Ik werk zelf ook in een kinderdagverblij,f op de babygroep, erg leuk werk!
Als je eens wilt kletesn. henrietteroosdevries@hotmail.com

liefs Jet

Terug
Bovenaan