spannend!!!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn nod dag en er is nog niets te bekennen...... terwijl ik normaal gelijk s'nachts of gelijk als ik op sta ongi word. Dus zal het na tien rondes dan eindelijk zover zijn???

Ik heb deze keer een beetje vage zwangerschapsklachten: draaierig, moe, lage rugpijn.
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik een week overtijd zal zijn dat ik ga testen, maar ik denk dat als ik morgen nog niet ongi ben dat ik het morgen doe.

Hoe is het me de andere meiden die vandaag een nod hebben???

Succes allemaal!

groetjes Saskia 30( weet nog steeds niet hoe ik dat goed kan zetten)

Ha Saskia,

Eigenlijk moet ik allang naar mijn werk toe, maar ben zo benieuwd naar de rest van de meiden die hun NOD 10 maart hebben! Ook ik ben nog niet ongi, maar goed, het is nog vroeg... Ik ben in ieder geval niet zwanger, kon het niet laten om even te testen. lag vanmorgen natuurlijk klaar wakker!!
Ik heb de laatste dagen wel veel last van moeheid en lig werkelijk rond 20 tot 20.30uur op mijn bed! Maar dit kan ook zijn omdat ik flink meer uren maar de laatste dagen. Tja, dan heb je je slaap ook nodig! Dus nu wacht ik nog even op mijn ongi, om de volgende ronde in te kunnen gaan.
Succes vandaag, en ik hoor het morgen graag wat de uitkomst is van je test... Duim duim duim!!!
Groetjes J
Ik ga nu echt naar mijn werk hoor! Moet wel, hihi
Groetjes

Hai,

Bedankt voor je brichtje.
Jij ook heel veel succes! Ik laat het je weten, al hoewel ik nog twijfel of ik ga testen, ik ben bang dat de uitslag negatief is! Maar ik zie wel.

Ik duim ook voor jou!

groetjes Saskia

Ik had 7 maart mijn nod maar helaas zette het zondag al door, na een weekje vakantie.. balen!!
Gelukkig heb ik nu wel na zo ´n 11 jaar de pil een cyclus (2x) van 27/28 dagen, dat is dan wel weer fijn.
Succes allemaal.
Liefs Marjolein

Hoi Saskia,

Spannende dagen voor jou. Ik zal voor je en!

Je kan je naam veranderen (denk ik)  door naar Max Profiel te gaan en dan Profiel aan te klikken daar staat als het goed is in een vakje je gebruikersnaam. Zou het gauw doen voor er iemand anders met je naam vandoor gaat.

Groetjes
patricia

Ik heb vandaag ook mijn nod, maar ik heb wel echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Buikpijn, sjacherijnig enzo. Maar vandaag moet onze hond geopereerd worden en daar ben ik ook heel nerveus over, dus ik hoop dat het daar aan ligt, maar eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik laat het jullie wel weten. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat.
groetjes
Sandra

Hoi hoi!
Ik ga  voor jullie allemaal duimen!! Wat spannend en leuk toch!

Ook ik heb vandaag mijn NOD dag. Ik heb al  vanaf vorige  week een rommelig gevoel in mijn buik en af en toe flinke krampen, steekjes, net alsof je ongesteld moet gaan worden, maar nu voel ik weer bijna niets. Ik ga er ook maar niet vanuit dat het raak is, want het is pas de 1e ronde en dan valt het straks alleen maar tegen. Misschien moet mijn lichaam nu wel wennen dat ik geen pil meer slik??? Maar wat zou ik gelukkig zijn! Toch ben je er onbewust wel mee bezig hoor.Jullie ook?

Nou we wachten maar af. Als het zo blijft dan zal ik denk ik zondag/maandag een testje doen.

Meiden heel veel succes, duimse en we houden elkaar op de hoogte he?

Tot gauw!
Famke

Terug
Bovenaan