Spannend !!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ellen en probeer zwanger te worden van ons 3e kindje.
Ben in december gestopt met de pil. De 1e menstruatie na het stoppen, liet 7 weken op zich wachten. 7 febr. werd ik het uiteindelijk. Dat is dan wel iets positiefs, ik wist dat ik weer gewoon ongesteld werd en dus nu gerichter naar de volgende maand kon gaan uitkijken......zou ik 4 weken later weer ongesteld worden ??? Ik had dus afgelopen maandag ongi moeten worden, maar ben het vandaag (zaterdag) nog niet. En in deze week heb ik woensdag een test gedaan (negatief) en nu vandaag kon ik ook niet wachten, maar helaas nog steeds negatief :(   Zal ik dan ongesteld worden of zal ik de test te vroeg hebben gedaan ?????? Pffffff spannend hoor

Groetjes Ellen

Hoi welkom

spannend zeg

Vooral omdat je hiervoor een onduidelijke start had

Ik hoop voor je dat je zo ie zo 9 maandjes of korter zelfs

niet meer die rode akelige duivels tegen komt

hihi

groetjes natasja

Ha Ellen,

Of je zwanger bent of ongi wordt zou ik niet weten, maar echt regelmaat kun je nog niet aflezen van 1 maal ongi worden... Dus hoe moeilijk het ook is, heb geduld. Nu ik dit aan jou schrijf voel ik mij zelf ook gelijk aangesproken... hihi!!!
Ik zit dus ook nog te wachten op mijn ongi. Ik zit nu in de 2de ronde. Naar mijn berekening had ik de 10de ongi moeten worden.
Ik heb ook al getest, en vanmorgen was de test nog negatief.
Succes met geduld opbrengen,
Ik duim voor je.
Groetjes J

Terug
Bovenaan