Spannend....!!!

A

Anoniem

Guest
He hoi, vandaag mijn NOD dag en er is nog niets te zien! Heb al twee tot drie weken last van mijn tepels en sinds een paar dagen ook van mijn borsten zelf. Hoewel ik heel goed weet dat mijn lichaam me knap voor de gek kan houden zit ik toch wel weer in spanning...afwachten dus maar....

Zijn er nog meer meiden die op hun NOD zitten vandaag?

Groetjes Marianne

hoi, hoi,
 ik heb nog 8 dagen te gaan voor mijn nod!
lange dagen!!
ik  voor je dat je niet ongi. word.
gr. Tamara

Hoihoi

Had mijn NOD op 17 april, nog steeds niet ongi. test was gisteren negatief. Blijven wachten dus

Ik duim voor je
Groetjes Grace

hoi Mijn NOD is morgen!
Ik kon me weer niet beheersen natuurlijk,ik had nog een test liggen en die heb ik zojuist gedaan.

Als ik me blind staar zie ik een streepje,maar ik vertrouw het nog niet hoor.
Ik heb dat al eens gehad en toen kreeg ik een vroege miskraam rond de tijd dat ik mijn NOD had.Dus ja ,even afwachten.
Klinkt stoer maar ben ik niet hoor hahah.Ik word onderhand al moe van het wachten.

We houden elkaar op de hoogte goed?

doeidoei

Hoi

Ik moet nog ev wachten
Mijn Nod is 1 Mei
Dus over 1 week en 4 dagen

ben benieuwd, ik vind het wel spannend
groeten nathalie

Jeetje was spannend ik hoop voor je dat het wegblijft.
Mijn NOD is pas 6 mei (nog eeuwen) en ik zit nu al steeds met kriebels in mijn buik, geduld is voor ons alleen een zeer naar woord hahahaha.................

Veel geluk

Nou dames,

SUCCES EN STERKTE in deze oh zo spannende tijd!

Zal voor jullie duimen

Groetjes,

SUUS

Hoi hoi,

Mijn NOD was 17 april en tot nu toe nog niet ongi. En ik heb ook niet het gevoel dat het er al aan zit te komen.

Aangezien ik na het stoppen met de pil meteen ben gaan klussen weet ik dus niet hoe lang mijn cyclus is. Dus ga er nog maar niet van uit dat het al meteen raak is.

Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik testen!

Jullie horen nog van me en succes

Terug
Bovenaan