spannend!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben erg zenuwachtig ik ga namelijk morgenvroeg testen.
ik was op zaterdag 14 mei ongesteld, maar 11 dagen later op woensdag voelde ik heel duidelijk al mijn eisprong, een paar dagen later erge steken gehad in mijn onderbuik en precies 14 dagen na mijn eisprong kreeg ik heel erg ongestedheidspijn 2 dagen lang maar er kwam dus niks. woensdagavond getest maar negatief.
ik voel me de hele dag door beetje misselijk, moet vaak plassen, ben erg moe, dus ga morgenvroeg weer testen. aan de ene kanten kan ik me niet voorstellen dat ik niet zwanger ben aan de andere kant kan ik me niet voorstellen hoe het is om een positieve test te krijgen.

heb jij al weer getest sas 24?

duimen jullie mee?

liefs leetje

nou...nee dus
ik snap er niks van....nog steeds heb ik niet alle hoop verloren want ik ben nog steeds niet ongesteld....ik heb de test echt onder de lamp gehouden en als ik heel goed maar dan ook heeeeeel goed keek zag ik een heeeeeeeeel licht maar dan ook heel licht streepje, mijn vriend denkt dat dat zo'n streepje is die moet verkleuren en altijd te zien is.
ik wacht nog maar een weekje af en dan test ik weer, als het dan nog niet is bel ik de ha...wel balen maar we zitten nog maar in ronde 2.
ik heb alleen zo iets van als ik niet zwanger ben laat me dan ongesteld worden...dan heb ik duidelijkheid.
mijn enige hoop is nog dat mijn cyclus deze maand maar 25 dagen was als ik mijn eisprong goed gevoeld heb...en daarom moeilijk te testen is ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus.
maar omdat ik wel ongi gevoel had 2 dagen lang precies 14 dagen na mijn eisprong denk ik dat ik hem goed gevoeld heb, nou ja iedereen succes met alles en we wachten maar af liefs

Hoi Leetje

Ik leef erg met je mee omdat ik in het zelfde schuitje zit al jij heb
wel een test gedaan twee weken geleden en die was negatief. wel ben ik al
4 weken overtijd dus ik wil nu wel erg graag ongi worden als ik niet zwanger
ben. Maar ik moet zowiezo nog ff wachten tot volgende week dan moet ik
naar de ha als ik het nog niet ben.

Verder wens ik jou en alle anderen  veel succes.

Groetjes Simoontje.

Terug
Bovenaan