spannend

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Oooh wat is het weer spannend het afwachten. Pffff ......wie weet het. Ik heb alle klachten van menstruatie ( rugpijn en iets gevoelige bortsen) Nu had ik vrijdag ook weer zo'n last van hoofdpijnmaar ongesteld wordt ik niet.....zal het toch een zwangerschap zijn?

Hoe is het verder met jullie allemaal? Ik hoop dat we allemaal binnenkort kunnen zeggen joepie we zijn zwanger.

Groetjes en een fijne dag.

Aster.

Hoi Aster...

Over een paar dagen is mijn NOD... deze maand voelt alles anders, of beter gezegd ik voel bijna niets behalve wat getrek onder in mijn buik... en dat al vanaf mijn eisprong.
Normaal heb ik heel veel klachten voor ik ongesteld word... heb nl pms. Voor mij dus ook spannende dagen.. Ik duim voor je ;-)

Groetjes... Bats  

En weer een dag verder ennnog niet ongi. Steeds meer symptomen van een zwangerschap spoken door mijn hoofd. Vanmorgen een beetje misselijk en nog steeds prikkende moeie ogen.   Het is zo spannend. Test gisteren was negatief.

En hoe is het met jullie? Een zonnige dag staat weer voor ons dus laten we daar lekker van genieten.

Gr. Aster mama Luuk en probeert zwanger te raken van een tweede. NOD 20-23 juni.

Goedenavond,

Ik ga voorzichtig denken dat ik echt zwanger ben. Test nog wel steed negatief maar de symptomen zeggen eigenlijk genoeg maar goed je weet het nooit he.

En Bats? Hoe is het nu met jouw?
Bij jouw is het ook spannend toch? Ik ben erg benieuwd........

En hoe is het met de andere dames?

Gr. aster.

Terug
Bovenaan