spannend!

A

Anoniem

Guest
Zit vandaag op precies 28 dagen van mijn cyclus en voel nog geen rode duiveltjes in aantocht, heb wel erg last van mijn borsten en steken in mijn liezen? Aangezien ik de afgelopen 2 maanden een cyclus had die korter was dan 28 dagen zou ik natuurlijk nu al over tijd kunnen zijn (erg lastig hoor zo'n onregelmatige cyclus) als ik dit weekend nog niet ongi ben dan ga ik natuurlijk wel even een testje doen. Ben er afgelopen maand niet heel erg mee bezig geweest doordat we erg druk waren met andere zaken, dus misschien heeft dat wel in mijn voordeel gewerkt!

Alle dames die zwanger zijn natuurlijk van harte gefeliciteerd, en geniet ervan!!

veel liefs,
Martine

Nou Martine,

Zou toch maar eens een test gaan halen.....
ik zou het niet kunnen uithouden zoals jij dat kan.

Duim voor je.

Liefs, Clau

hoi Martine

vind inderdaad dat je behoorlijk geduldig bent hoor. Ik denk er twee weken lang aan en doe dan twee testen ofzo. Bij de eerste denk ik dan, zal wel te vroeg zijn en bij de tweede is het definitief.
Wens je heel veel sterkte!

Liefs wondernetje

Tja dames,

Weet eerlijk gezegt het ook nog niet zeker of ik het nog tot het weekend uithou...ben wel gewoon erg bang voor weer een teleurstelling, maar ja ik blijf natuurlijk wel duimen!

Heb je de tampontest al gedaan?
Die is een stuk goedkoper dan een zwnagerschapstest.
Als je die voor het testen doet, kan je in ieder geval uitsluiten dat de rode puntmutsjes niet al onderweg zijn en jij dus test en '5 minuten' later ongesteld wordt

Oeoeoeoeh! Spannend hoor.

Toen ik eenmaal zwanger was was ik er ook niet zo mee bezig omdat we op vakantie gingen. Was veel te druk met pakken e.d.
En toen ik eenmaal daar aan het zwembad lag was ik steeds bang dat ik ongesteld was geworden en liep af en aan naar de toilet.
Ook ik had een korte cyclus van 25 dagen en dacht net als jij dat het dan wel weer 28 dagen geworden was. Op dag 29 heb ik getest en YES! Ik was zwanger .
Dit is ondertussen al weer bijna 3 jaar geleden.

Succes, ik hoop echt dat je menstruatie uitblijft.
Hou ons op de hoogte!!

T.H., 1e ronde, tweede kindje

Helaas...vandaag toch ongi geworden. Zucht..op naar ronde 8 dan maar.

Sjit Martine! Balen zeg.
Blijf positief en hou de moed erin he!!

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan