Spannend?!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vindt het zo spannend,Nog 8 dagen en dan is het weer zo ver wat zal het zijn een + of een -?!!!
Wij hopen natuurlijk het eerste.We gaan donderdag naar de ardennen dus dat scheelt alweer met de spanning.(we blijven een lang weekend en komen maandag terug) Dinsdag is het dan zover.
Ik hoop dat alle andere meiden meer geluk hebben als ik en er niet 11/2 over moeten doen en allemaal medicijnen nodig hebben.Ik duim voor ons allemaal.
Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Wendy

Hey Wendy!

Thanx nog voor je berichtje! Ik ben nog steeds niet ongesteld, maja durf ook niet nog eens te testen, ik ga er maar vanuit dat ik een late ongi krijg, dan zal het iets minder tegenvallen als het zover is!
Wat naar moet dat zijn lijkt me als je zo ontzettend lang aant proberen bent en dan aan de medicijnen moet. Ik hoop echt enorm voor je dat je deze mnd geluk hebt! Dus geniet lekker van je weekendje weg! Wij gaan ook dit weekend lekker naar centerparcs ff ontspannen en lol maken met  ons dochtertje! tot die tijd doe ik geen test en dan maar wachten of de rode duivels komen! Dusss maandag laat ik zeker iets weten! dinsdag is het voor jou zover toch? Ik zal voor je duimen!  

liefs Petra

Terug
Bovenaan