spannend

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben in augustus een kereltje gekregen. We willen graag een tweede, maar we weten nog niet wanneer. Nu hebben we laatst een keer niet zo goed opgelet, zeg maar. Mijn cyclus was nog niet goed op orde door de borstvoeding. Ik weet nu niet goed hoe het er voor staat. Zondag zou ik een dag overtijd zijn, maar toen was de test negatief. Verder voel ik steeds steken in mijn onderbuik, maar dat had ik bij de eerste twee zangerschappen niet (waarvan er eentje trouwens in een miskraam eindigde).

Ik vind het zo ontzettend spannend. Aan de ene kant willen we erg graag een tweede wondertje, maar aan de andere kant vind ik het ook wel erg snel. En dan vind ik dat ik niet mag klagen als het wel raak is, want er zijn genoeg meiden die er wat voor over hebben om zomaar zwanger te worden. Tja. Twijfels alom.

Mocht ik toch nog ongesteld worden, dan let ik wel wat beter op de volgende keer, haha. Dit is me iets te spannend.

groetjes
greet

Hoi Greet. Laat de natuur z'n gang dan maar gaan, zou ik zeggen. Mocht je zwanger zijn, dan is het best snel, maar dan is je wens voor een 2e wel meteen vervuld! En wordt je toch nog ongi, dan heeft het nog niet zo mogen zijn en kan je weer 'voorzichtig' aan doen totdat jullie er wel aan toe zijn!
Succes!
Patricia

Hoi Greet. Laat de natuur z'n gang dan maar gaan, zou ik zeggen. Mocht je zwanger zijn, dan is het best snel, maar dan is je wens voor een 2e wel meteen vervuld! En wordt je toch nog ongi, dan heeft het nog niet zo mogen zijn en kan je weer 'voorzichtig' aan doen totdat jullie er wel aan toe zijn!
Succes!
Patricia

Succes!
Patricia

Terug
Bovenaan