spannend!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!!

Ik moet nog 5 dagen wachten op mijn NOD. Spannend!!!
heb vage klachtjes enheb zelf het gevoel dat het wel raak is deze keer, maar ben oooohzo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
aanta "klachten":
-. regelmatig buikpijn/steekjes/soort ongi-gevoel.
-. soms wat raar gevoel maag (niet echt misselijk). Meer soort opgeblazen gevoel en moet wat meer boertjes laten.
-. wat meer afscheiding.
-. moe.
-.1 dag jeukende borsten.

nou, ik moet nog een paar dagen wachten voordat ik weet of dat mijn gevoel juist is.
pfff, en ik ben zo ongeduldig, ik wil het zooooo graag!!!

jullie horen het wel.

veel liefs, Mejon.
24 jaar (ronde 5, 1ste kindje)

Hoi Mejon,

ik tel samen met jou af en duim voor jou dat het raak zal zijn.

Mijn NOD is normaal vrijdag a.s. (als ik uitga van mijn langste cyclus  26 dagen)

Ik ga ervan uit dat het niet raak is maar ergens hoop ik zo dat het wel zo is...;-)

Dit zijn mijn symptonen:

- rugpijn onderaan
- opgezette buik
- menstruatieachtig gevoel
- licht gevoelige borsten (dit heb ik anders nooit!)

Hopelijk hebben we eind volgende week allebei een positieve test vast en gaan we samen naar het januari 2007 forum!!!

Liefs Kaatje(31 j)  x (3de ronde - 2de kindje)

Hoi Kaatje,

we hebben dus op dezelfde dag onze NOD.
oh, spannend, he.
jij hebt ook inderdaad wel klachten waarvan je zou kunnen zeggen dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
oh, ik hoop dat ik het vol kan houden, want ik denk dat ik wel de neiging ga hebben om toch al wat eerder te testen.
stom stom, maar ja, je weet nooit of ie al wat aangeeft. haha, erg he.

ik hoop ook voor jou dat het raak is en dat we inderdaad over kunnen stappen naar het januari forum.

ik voor je.

liefs mejon

Nou die klachten wat jij beschrijft heb ik ook een beetje en   heb ook heel licht gevoelige borsten.
Ik heb mijn NOD 29/30 april dus ongeveer gelijk en miss zien we elkaaar op het januari2007 forum.
Heel veel succes jullie!!!

Liefs Noussie

Spannend hoor, helemaal grappig als er n paar rond dezelfde tijd zitten. Ik verwacht mn NOD n paar dagen later, 2 mei..maar de klachten (behalve last van de rug) komen me erg bekend voor...Pff zenuwslopend ergens wel he?!

Succes jullie!!

xx

Terug
Bovenaan