spannend!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik vind het erg fijn om al de berichten te lezen op het forum.
 na drie rondes en een regelmatige  cyclus  ben ik zelf nu drie dagen overtijd en heb al een test gedaan..negatief.
we willen het zo graag he!! en je voelt van alles maar of het dan ook zo is?!
maar ik ga de moed nog niet opgeven!!
iedereen die zwanger wil worden veel succes.
en iedereen die zwanger is hartelijk gefeliciteerd met dit kleine wonder in je buik!

groetjes angela

Hoi Angela!

spannend he dat wachten, helaas moet je soms heel lang wachten....soms heb je pas een positieve test als je al 2 weken over tijd bent...
maar ja zolang je niet ongi wordt ziet het er goed uit.
heb je al ergens last van dan?
ik zelf moet uiterlijk aanstaande zaterdag ( langste cylcus ) ongi worden maar ik voel nog helemaal niets. soms denk ik dat ik een beetje misselijk ben maar misschien wil ik dat alleen maar zijn omdat ik dan zwanger zou zijn.
succes met wachten en laat je horen hoe het afloopt?

groetjes,
Leonie75

hoi leonie!

ja het is zeker spannend!!!
ik voel me toch wel raar nu ik een paar dagen over tijd ben.
soms heb ik echt vlagen van misselijkheid en ik heb een apart gevoel in mijn buik.
toch nog een hele klus dat zwanger willen worden.
ik zal voor je duimen en je hoort het zeker van me!

groetjes angela

Hoi,

lees sinds een week mee op dit forum. Ben nu zelf 3 dagen overtijd.
Gisteren getest maar negatief.
Nu ben ik pas half januari gestopt met de pil (was in augustus al gestopt maar half december weer begonnen vanwege reis naar zuid azie), en we zijn nu pas voor de eerste ronde bezig (vanwege de malariapillen).
volgens mij ben ik 1x eerder meer dan een dag overtijd geweest.
Ik voel sinds gisteren een giga druk net onder mijn ribben. Afgelopen week dacht ik meerdere malen dat ik gewoon ongi moest worden, vanwege last van mijn rug.
Maar tot op heden niets.
Ik vind het echt heel spannend, heb normaal wel altijd een regelmatig cyclus gehad (na januari ook weer), 28 of 29 dagen.
Dus ik voel helemaal mee qua onzekerheid. Manlief is volgende week 4 dagen weg voor zijn werk, dus nu weet ik niet precies wanneer ik moet gaan testen, wil het eigenlijk zolang mogelijk uitstellen (als het mag), en het liefst als hij er weer is, maar weet niet of ik dat volhoud.

quote: noorwegen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2006 14:59:18'));

Hoi,

lees sinds een week mee op dit forum. Ben nu zelf 3 dagen overtijd.
Gisteren getest maar negatief.
Nu ben ik pas half januari gestopt met de pil (was in augustus al gestopt maar half december weer begonnen vanwege reis naar zuid azie), en we zijn nu pas voor de eerste ronde bezig (vanwege de malariapillen).
volgens mij ben ik 1x eerder meer dan een dag overtijd geweest.
Ik voel sinds gisteren een giga druk net onder mijn ribben. Afgelopen week dacht ik meerdere malen dat ik gewoon ongi moest worden, vanwege last van mijn rug.
Maar tot op heden niets.
Ik vind het echt heel spannend, heb normaal wel altijd een regelmatig cyclus gehad (na januari ook weer), 28 of 29 dagen.
Dus ik voel helemaal mee qua onzekerheid. Manlief is volgende week 4 dagen weg voor zijn werk, dus nu weet ik niet precies wanneer ik moet gaan testen, wil het eigenlijk zolang mogelijk uitstellen (als het mag), en het liefst als hij er weer is, maar weet niet of ik dat volhoud.

hoi,

ja moeilijk. we voelen van alles en de ongi duivels komen niet.
maar hopelijk wordt ons geduld beloont!!!
groetjes angela

quote: angela25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2006 15:13:13'));
.......
hoi,

ja moeilijk. we voelen van alles en de ongi duivels komen niet.
maar hopelijk wordt ons geduld beloont!!!
groetjes angela

Ik hoop het ook voor ons en al die andere meiden die ook wachten en hopen.
Verwacht het eerlijk gezegd niet, want ik ben (al) 32, en dus pas in de eerste ronde, maar je weet het maar nooit.

groetjes,
Klaartje

Terug
Bovenaan