SPANNEND

A

Anoniem

Guest
Als eerste alle Dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en gieniet ervan.

De Dames die aan het klussen zijn zet hem op en succes.

Ik heb vandaag zelf mijn nod wij zijn bezig voor nummer 2 en dit was de derde ronde.
Nu heb ik een hele regelmatige cycles en zou ik vanmorgen de rode duivels al gehad moeten hebben, maar nog geen spoortje.
We heb ik heel lichtjes kwaaltjes, maar gisteren een ongi gevoel dus was er van uit gegaan dat de rode duivels in aantocht zouden zijn.
Ik vind de spanning nu al erg, maar als ze wegblijven dan test ik pas aan het einde van de week want bij Daan gaf de test ook niet gelijk possitief.
Nou we wachten geduldig af.

Groetjes Saskia

hoi saskia

het is inderdaad spannend
net als jij is mijn nod vandaag en aangezien ik altijd op stipt ben tot nu toe nog niets te bekennen..
voor ons is het het 4e kindje..
heb in jan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap+miskraam gehad dus ik ben zeer benieuwd...
veel succes

liefs   mandy  

hoi hoi

SPANNEND altijd he!!!
ik heb woensdag mijn NOD,maar ben daar nu al wat zenuwachtig daar door!!!!
ik heb eigenlijk niks geen kwaaltjes,ja al een week lang krampjes onder in mijn buik,
en heb het idee dat wat moe ben,maar ik heb de hele week ook niet echt fijn geslapen,dus daar kan het ook aanliggen!!!
ooooo was het maar woensdag,dan wist ik wat meer,ben bijna altijd optijd....dus het is en blijft gewoon SPANNEND....!!!!!

voor de andere dames die ook in spanning zitten,we zullen !!!!

en voor iedereen die nog aan het klussen is succes.....

xxxtam80 (ronde 11)

Hoi dames!!

Spannende tijden weer hier.
Hopelijk blijven de duivels ver ver ver weg!!
Zelf mijn NOD uiterlijk woensdag....
Nu nog niks (en meestal ben ik al iets eerder aan het druppen zeg maar...)
Maargoed....ik probeer nergens vanuit te gaan dan kan het altijd mee vallen.
Nu kunnen we alleen maar duimen he!
Succes allemaal!

Liefs Linnepinnie

Lieve Sassie!
Vandaag ook mijn NOD, tweede kindje en 3e ronde....wat toevallig zeg.
Ook mijn ongi is nog niet in zicht en voel ook nog niet dat hij eraan zit te komen.
Mijn vorrige cyclus was 33 dagen dus wacht nog even af. Ik ga volgende week zondag testen als de rode duivels nog niet gekomen zijn. Waarneer ben jij van plan te testen?
Spannend he?
Zal voor je duimen dat ze weg blijven bij je!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten van Miena.

Hoi miena,

Hier nog steeds niks te bekennen, en aan de beesten hier aan huis is het eigenlijk wel te meken dat ik zwanger ben. Ze zijn allemaal aanhalig. (1 hond en 2 katten)
Sebastiaan wil er graag bij zijn als ik ga testen en dat ik dan wacht tot zaterdag, maar ik heb hier nog een test in de kast liggen en die lacht mij heel erg toe.
Dus ik denk dat ik wel eerder testen ga.
Zaterdag is nog zo'n eind weg.
En wel heel toevallig dat wij allebei in ronde 3 zitten voor een tweede en ook nog eens gelijk de nod hebben.
Hoe oud is jou oudste dan Daan is bijna 18 maanden nu.

Succes zondag.

Groetjes Saskia

wow spannend zeg...
ja je weet wat ze over dieren zeggen he die merken altijd alles veel eerder.
ben benieuwd.
en derde ronde, das best mooi.
laat ons wel iets weten he!

Hey sassie!
Tja, dieren kunnen dat erg goed aanvoelen he?
Wij hebben ook een hondje gehad...Helaas hebben we die weg moeten doen. Toen onze kleine meid begon te kruipen merkte we dat hij niet zo gek was op kleine kinderen.
Onze dochter is eind maart 2 jaar geworden.

Ik blijf voor je duimen dat de R.D. weg blijven. Maar aan je dieren te merken zal dat wel zo zijn he?
En ja, zaterdag is wel een lange tijd, maar wel erg leuk om samen de test te doen, zit je tenminste niet alleen in spanning.
Vandaar dat ik ook zondag wil testen, en dan ben ik precies een week overtijd.

Groeten van Miena!

Terug
Bovenaan