SPANNEND !!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ook ik ben nieuw hier en wens alvast iedereen succes met zwanger worden en proficiat voor diegene die het al zijn.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik heet Ingrid en wij proberen sinds maart dit jaar zwanger te raken. Mijn man heeft vorig jaar zijn 'knoopje' weer eruit laten halen (hij heeft een 'knoopje' laten leggen in zijn vorige huwelijk). Met mij wil hij heel graag ook samen nog een kindje, terwijl hij er al 3 uit zijn vorige huwelijk heeft.

In maart kregen wij bericht, dat alles 100% goed was gegaan. Het 'zwembad' is weer geopend, zoals de dokter grappig zei. Dus we gaan nu voor de 5e ronde als ik het goed heb en mijn NOD dag is 20 augustus........ Ik kan niet anders zeggen, dat ik met iedereen meevoel, die de laatste week ervoor met spanning zit te wachten.

Ik heb nu wel een aantal klachten, vreselijke druk in mijn buik, moe, brandend maagzuur. Zijn dit nou wel of niet mogelijke symptomen? Ik weet het niet meer.

Geen idee.... Duimen maar, en dat voor iedereen
Groetjes, Ingrid

hoi hoi,

WELKOM!! Ik wens jullie heel veel succes en geluk in het zwanger worden. Ik duim met je mee voor iedereen.

groetjes Kriebels

Hoihoi,

Welkom op het meest verslavende forum van Nederland.
Ik ben Andrea 2de kindje 12de ronde, nod vandaag (nog niks in aantocht haha)

Groetjes Andrea

Hey Andrea, dat klinkt veelbelovend. Ik duim voor je!!!
Bedankt voor je wensen.

Groetjes, Ingiemoppie

Welkom hier!

en inderdaad is het erg verslavend
Natuurlijk ook heel veel succes met zwanger worden.

Welkom op het suuuuuuuper verslavende forum. Ik hoop dat het allemaal snel mag lukken voor jullie. Wij zelf zijn nu in ronde drie voor ons eerste kindje.

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan