spannend

A

Anoniem

Guest
heb sinds 2 dagen onder in mijn buik pijn geen ongestelheids gevoel, steeds misselijk als ik niet veel eet, moet over ongeveer 1.5 week ongesteld worden, dus wel spannend, mag wel een keer raak zijn na 14 maanden! is het niet zo dan gaan mijn vriend en ik over 2 weken test laten doen bij de dokter, ik hoop zo dat het niet zover hoeft te komen! ben bang dat we negatieve reactie krijgen! lijkt wel alsof iedereen zwanger is behalve ik. om me heen, op mijn werk, bij mijn vriend op zijn werk, op straat, vriendinnen, familie! en wij na 14 maanden nogsteeds niet!

groetjes danielle

Spannend zeg, ik hoop voor je dat het raak is. Het lijkt bij mij ook wel zo dat iedereen zomaar zwanger is en iedereen heeft het er ook over..Wij gaan nu ronde 7 in, hoop dat het gaat lukken maar jij bent al veel langer bezig. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!

Liefs Evelien

tja maakt niet uit hoelang iemand bezig is om zwager te worden, het wachten duurd bij iedereen even lang, als je iets graag wil, ik word er behoorlijk depri van, maar ook dat zullen meer vrouwen herkennen.

Terug
Bovenaan