SPANNEND

A

Anoniem

Guest
Meiden ik moet eigenlijk nog twee dagen wachten,voor ik kan testen als ik niet ongi wordt.
Ik voel voor mijn gevoel van alles,hele zere borsten,een vreemde buik,geen echte krampen,meer een soort spierpijn,dus heb goede hoop/
Ook als was mijn eisprong niet echt heel goed,ik heb hem wel gehad(bloedtest gehag).
Ik kan haast niet wachtenmwie moet er ook nog twee dagen in spaning zitten.

liefs mexx-ann

Hoi Mexx-Ann, heel veel sterkte met wachten de komen de twee dagen. Zal voor je duimen. Groetjes Loes

Hallo.

Moeilijk he wachten. Ik dacht dat ik afgelopen dinsdag ongesteld moest worden. Toen ik 's middags thuis kwam van mij werk was ik nog steeds niet ongesteld, en deed een test. Die was negatief. nu 3 dagen later ben ik nog steeds niet ongesteld en durf eigenlijk niet nog een test te doen, bang dat die ook negatief is. Mijn man zegt dat het ziet dat ik zwanger ben, dat zei hij ook toen ik zwanger was van ons zoontje (1,5 jaar) Ik zit nog maar in de eerste rond en kan eigenlijk niet geloven dat  het in een keer zou lukken, hoop het natuurlijk wel. Ik woon in Noorwegen en hier is het zondag vaderdag, dus dacht dat het leuk zou zijn om dan 's ochtends een test te doen.  Maar ik heb gister de test gekocht en kan bijna niet wachtend. Ik voel ook al een aantal dagen van  alles in mijn buik,  maar is dat omdat ik zwanger ben of dat ik ongestled moet worden.  We zijn nu bezig voor kindje nr 3. maar het voelt net alsof het weer de eerste is.  

Ik zal voor je duimen.  

Hoi Mexx-an en mamma uit Noorwegen,

Wat spannend zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst gelijk wil testen. Ik ga in ieder geval heel hard voor jullie duimen!!! En wat zou het een leuke voor je man zijn als je zondag een positieve test hebt.

Groetjes en ik hoop jullie in het juli-forum te spreken,
Danielle

Hoi meiden.

Bij mij zijn de rode duivels er nog niet,vorige maand was ik ook al eerder ongi,dus heb nou de langere cyclus aangehouden van 28 dagen,ik ben het eigenlijk altijd om de 26 a 27 dagen,dus wordt het nou toch echt spannend.
Het zou ons derde wonder worden,we hebben al twee geweldige kinderen van 11 jaar en 6 jaar,dochter en zoon.
wij zijn nu een maand of 10 bezig in juni dit jaar een miskraam gehad.
Dus ik hoop zo dat het raak is,volgens de gyneacoloog wel een eisprong gehad deze maand,bloed geprijkt hiervoor,en die waarde was wel niet zo verschrikkelijk hoog,hij moet boven de 25 zijn,en bij mij ie 29,dus volgens de gyn kon het wel degelijk raak zijn deze maand,vandaar mij hoop .
Ik voel wel van alles wat ook kan duiden op de nadere ongi,maar je leest zoveel.
Ik heb last van ontzettende zere borsten,met name me tepels,het lijkt wel of ze in de brand staan.en een soort sprierpijn in de buurt van mijn liezen,een beetje terekkerige baarmoeder,maar dat zijn ook weer allemaal sympthomen die kunnen duiden op een nadere ongi,dus toch weer twijvelachtig allemaal.
Ik ga morgenochtend met ochtend urine testen,als dat nog nodig is,want als ik ongi wordt,dan ben ik het altijd s`morgens bij het eerste toilet bezoek.
Sorry voor dit hele verhaal,en ik hoop dat alle meiden die in spanining zitten,en binnenkort kunnen testen allemaal positief zullen testen.
                                                                liefs mexx-ann

Hoi Danièlle.

Ik begrijp uit jouw verhaal dat je zwanger bent,nou meid heel erguh gefeliciteerd.
Wanneer heb jij getest??
Onze verhaaltjes hebben elkaar net gekruist,zit 2 minuten tussen zie ik.
En ik hoop inderdaad dat ik meekan verhuizen naar het juliforum.
                                                        liefs mexx-ann

Hoi Meiden.

Ik ben vanochtend ongi geworden,dus baal verschrikkelijk,zit echt ff in een dip.
Ik moet morgen ziekenhuis bellen,want de gyneacoloog wil nou echo`s maken ,om te kijken hoe het met me eisprong zit,en ik geloof dat hij ook naar me baarmoederslijmvlies gaat kijken.
Ik hoop dat ik op deze manier wat meer te wten kom,en dat er wat aan te doen is.
Op deze maniet wordt ik ook alsmaar ouder,ben nu 37 ,dus ook niet al te piep meer zal ik maar zeggen.
En hebben jullie al getest??
Ik hoop dat jullie wel succes hebben deze ronde.

groetjes mexx-ann

Hoi Mexx-ann,

Wat een domper zeg, dat je vanmorgen ongi geworden bent. Het blijft toch vreemd hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Zeker als je denkt dat je de kwaaltjes hebt, komt de klap helemaal zo hard aan. Ik hoop dat het ziekenhuis je meer duidelijkheid kan geven, zodat je hopelijk snel een test met leuke uitslag in je handen hebt.

Heel veel sterkte en succes,
Danielle

Terug
Bovenaan