Spannend

Aan het wachten op de bloed uitslag hcg en daarna echo ze zeiden al meteen dat het was gegroeid nu hopen op meer duidelijkheid zodat ik niet meer elke 48 uur hoef te komen

Fingers crossed

Hcg was vrijdag 65
Zondag 70 en vandaag 80
Hij gaat langzaam omhoog dat willen ze in de gaten houden nu zagen ze er wel wat in gelukkig maar een hartslag kon ze nu nog niet zien omdat het te klein is maar waarschijnlijk volgende week terug en dan kijken of hij nog is gaan stijgen het zit iig wel in mijn baarmoeder dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig 

[quote quote=10607053]Hcg was vrijdag 65 Zondag 70 en vandaag 80 Hij gaat langzaam omhoog dat willen ze in de gaten houden nu zagen ze er wel wat in gelukkig maar een hartslag kon ze nu nog niet zien omdat het te klein is maar waarschijnlijk volgende week terug en dan kijken of hij nog is gaan stijgen het zit iig wel in mijn baarmoeder dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig[/quote]
Niet om je hoop weg te nemen, maar zo'n lage stijging van hcg over zoveel uur kan ook heel goed betekenen dat het niet goed gaat aflopen. Ik hoop uiteraard dat ze volgende week goed nieuws hebben, maar wees wel realistisch dat het ook zomaar slecht kan aflopen

Oké maar ja als ik er negatief bij gaat zitten dan gaat het zeker fout. Gebeurt wel eens vaker dat hij langzaam omhoog gaat en is er niks aan de hand. Morgen ga ik even de huisarts bellen om te vragen of ik niks kan halen wat de hcg omhoog brengt miss kan het maar dat heb ik in een net geplaatste bericht gevraagd miss dat er meerdere vrouwen zijn die het ook gehad hebben 

[quote quote=10607143]Oké maar ja als ik er negatief bij gaat zitten dan gaat het zeker fout. Gebeurt wel eens vaker dat hij langzaam omhoog gaat en is er niks aan de hand. Morgen ga ik even de huisarts bellen om te vragen of ik niks kan halen wat de hcg omhoog brengt miss kan het maar dat heb ik in een net geplaatste bericht gevraagd miss dat er meerdere vrouwen zijn die het ook gehad hebben[/quote]
Bedoel je dat je aan de huisarts medicatie gaat vragen? Want dat bestaat namelijk niet. Je hcg (zwangerschapshormoon) wordt aangemaakt door je lichaam zelf en is een teken dat er een zwangerschap gaande is. Maar normaal gesproken verdubbelt het elke 2-3 dagen bij een vitale zwangerschap. Er is niks wat je zelf kan doen om een goede afloop te beinvloeden, het is gewoon afwachten wat er gebeurt

Terug
Bovenaan