spannend

Goeiemorgen allemaal!
Vandaag een spannende dag voor ons, ik moet vandaag naar de gynocoloog om te kijken of alles er nog zit. Ik heb namelijk een kleine bloeding gehad 3 weken geleden en ter controle gaat ze vandaag kijken of het allemaal nog goed is. Ze kon het toen uiteraard nog niet zeggen en of zien , ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger.Als het allemaal goed is gaan we het vandaag alvast aan de ouders vertellen, want ik heb al een buikje(die normaal helemaal plat is) en kan het bijna niet meer verbergen.Ik neem mijn moeder mee, en die denkt dat ze met me mee gaat naar de tandarts in het ziekenhuis(vanwegen mijn verstandskiezen)Ik heb nu al zin in de reactie van haar als ze inene in de wactkamer zit van de gynocoloog haha.Ik laat nog wel weten of alles goed is.
 
Ben 8 weken zwanger en alles gaat supper! Ik heb ook de uitgerekende datum nu vast staan,.....25 december! Hoe is het mogelijk. Ons eerste kindje was 15 dagen overtijd, nu maar een beetje hopen dat dit kindje ook 125 dagen overtijd is, zou ik noet heel erg vinden.
 
Terug
Bovenaan