Spannend!!!

Ik ben nu 35 wkn! en begin het nu zo spannend te vinden! Ben pas 20 en het was in eerste instantie niet gepland maar nu het eenmaal zo is zit het allemaal dichtgepland en wordt het hartelijk verwelkomd! Heb alleen nog een schaamtelijk probleempje, de naam...ow jee...een jongensnaam. Ik wil zo graag iets nets maar ook weeer hip en kort en kan niets bedenken!!!
Wat vinden jullie van Pepijn? Of Pip?
Of wat anders moois..vind het te moeilijk. Als het een meisje wordt dan is het Fenna Feline van Gent! Mooi?
dacht het wel! Hoop op reacties! X
 
hmm ik vind pepijn wel een leuke naam alleen laat het mij steeds denken aan de pepijn hier in de buurt, dat is een istelling voor geestelijk gehandicapte mensen. Pip hmm nog nooit gehoord, wel kort en krachtig. Ik vind tijn een mooie jongensnaam, misschien ook iets? Een meisje zou bij mij senne heten. Misschien heb je er wat aan, groetjes een meid van 20 die misschien ook niet gepland zwanger is.
 
hoi lisa

ik denk dat ik uit dezelfde omgeving kom als de anoniem boven mij, want pepijn doet me denken aan een instelling...
pip vindt ik persoonlijk ook niet leuk.
het is geheel aan jouw hoor, niemand kan hier als het ware over beslissen.
fenna vindt ik wel leuk.
wat dacht je misschien van: max, noa, timo, jarre, jari???
wij krijgen een meid, dus ik ben niet zo thuis in de jongensnamen als ik heel eerlijk ben.
ben ook wel blij met een meisje wat betreft de naam dan he? want jongensnamen vindt ik ook heel moeilijk.
kijk eens op www.namenpagina.nl
veel succes.
gr. van sandy
 
Ik vind je meisjesnaam heel erg mooi. Wij hebben dus net problemen met het vinden van een mooie naam voor een meisje. Voor een jongen hadden we Bram, Ilyas of Jasper. Kan nog veranderen natuurlijk!
 
hoi,
mijn zoontje heet Givan(gievan).
ben nu 27 weken zwanger van mijn 2e zoontje we noemen hem Kai.
als het een meisje was geweest Isa.
misschien heb je hier iets aan.

succes .
 
pim,puck,max,sam,sem,jay (de mijne!!)
persoonlijk vind ik pepijn een beetje braaf klinken....fenna ook niet zo.....meer voor een oudere vrouw....voor een meid vind ik lara,robin,bo,chanel leuk....maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
 
Je meisjesnaam vind ik erg leuk, wij krijgen een jongetje en hij gaat Max heten (wel op zijn engels uitgesproken). Ik vond zelf Julian erg leuk (ook op zijn engels uitgesproken) maar mijn vriend vond dat wat minder. De tweede naam van onze zoon word Andrew, we hebben nog getwijfeld tussen dat of Anthony.

groetjes en hopelijk kiezen jullie snel een naam (stel je voor jullie kindje komt al over twee weken ofzo)

groetjes, Jane
 
Mijn eerste zoontje heet Jelle (komt alleen steeds vaker voor tegenwoordig) en mijn tweede kindje zou Roy geheten hebben, maar het werd een meisje. Persoonlijk vind ik Pepijn een beetje een kaknaam. Pip vind ik wel leuk. Succes..
 
Terug
Bovenaan