spannend

Hoi lieve meiden,

Ik ben op van de zenuwen hoor,,,vandaag 13e dag hoge temp en nog geen ongi te bekennen....als ik vrijdag nog een hoge temp heb en ik ben nog niet ongi, moet ik naar het ziekenhuis en doen zij daar een test....s'morgens heen en s'middags de uitslag...maar ik denk wel dat het ongi word hoor...heb verder geen enkele klacht die kan duiden op ene eventuele zwangerschap...maar de kans is er nu wel....het is erop of eronder...

Ik hoop dat iedereen ff extra wil duimen voor moi!!

Liefs, moi xxxx

Hee Moi,

Ik hoop dat je straks een setje reserve-duimen voor me hebt, want ik duim me helemaal suf voor jou (en El en Janna Nienke!). Ik gun het jullie (niet alleen jullie drie, maar ook alle andere meiden op dit forum) zo!
Ik hoop echt dat jullie lange wachten nu beloond gaat worden.
Dikke knuffel, Kiki

Hoi Moi

Heb je mail trouwens drie keer ontvangen. Maar wel erg leuk met al die plaatjes erbij. Oh ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt. Hier zit er nog een. Ik hoop het zo voor je. Denk elke dag even aan je.
Nou nog even vol houden, hoop dat je ook je gedachten af en toe op iets anders kan richten. Lange dagen worden het nog. Nou toi toi en we duimen.

Dikke knuffel Janna Nienke

Hoi Moi,
Wat duurt het lang he, tot het vrijdag is? Maar net als de meiden hierboven, ik duim voor je en wens je alle succes van de wereld. Gun het je zo.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan