spannend............

Hoi lieve meiden!!!!

Ik kom nu nog maar even langs want ik weet niet of ik de komende dagen in de gelegenheid ben om 'savonds langs kantoor te gaan.... Morgenochtend(donderdag) dus bloed laten prikken en dan kan ik vrijdag bellen voor de uitslag........ SPANNEND..... ben alleen bang dat het niet raak is.... voel absoluut geen enkel ding dat kan wijzen op een eventuele zwangerschap.....:-(

Ik probeer jullie natuurlijk wel op de hoogte te houden van alles, maar nu de laptop kapot is valt dat niet altijd mee....;-)

Nou meiden tot snel maar weer en ik hoop met goed nieuws, want er moet nodig weer eens iemand een virus rond gaan strooien hier heh (hahahahaha) Ik hoop maar dat ik dat mag zijn!!!

Liefs en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

Lill

Afgelopen vrijdag had ik mijn 21e dag. Toen heb ik bloedgeprikt. dinsdag kreeg ik de uitslag geen progresteron. Maar nu (donderdag) krijg ik wel iets wat op ongi lijkt, maar zou het een innestelling kunnen zijn. Het is tenslotte pas de 26e dag en dat na het gebruik van clomid. Ik ga dus twijfelen. Misshcien is het ei gewoon wat laat gekomen. Morgen maar even de gyn bellen of ik er naar kan laten kijken, want als het wel ongi is, dan moet ik zaterdag weer gaan slikken.
Lastig dus!
De test is nog negatief. Logisch wel
Spannend....
A3

Terug
Bovenaan