Spannend!

Hai dames,

Ik ben een tijdje niet op de computer geweest,  omdat hij nogal raar deed. Ik had geen verbinding meer. Maar nu gelukkig  wel.

Ik heb  inmiddels mijn 3de IUI (het is de 2de met clomid) gehad.  Verrassend was dat terwijl ik op weg naar het ziekenhuis ging, had ik nogal last, vlakbij  aan mijn rechterkant. Ik vroeg ook wat dat was.  Nou, aan de rechterkant had ik ook het blaasje.  Ik heb dat nooit zo erg gehad als  vandaag. En het bleek dus dat ik elk moment  de eisprong kon krijgen! Dus ik was wel op het juiste moment. Ik hoop ook dat het de laatste keer was. Dus  duimen jullie mee? Spannend!!!!

Ze zei wel tegen mij dat als het mislukt, wij het nog  1 keertje gaan proberen en dan weer een gesprek hebben. Ik moet dan waarschijnlijk gaan spuiten. Wie heeft hiermee ervaringen mee? Ook na ongeveer  3x  IUI? Het is ook heel duur. Euro 300, en dat per maand. Weet iemand of het ook wordt vergoed?

Nou, laten we hopen dat het niet nodig is....

Mijn hartje is  weer gelucht.

Groetjes, Sabrina (Sab)    

Hoi,

Goed getimed dus! Ik heb de hormonen (Puregon en Pregnyl) voor 100% vergoed gekregen, allebei de keren dat ik het gebruikt heb. Hopelijk heb je ze niet nodig omdat het nu raak is! groetjes Noor

Hoi!

Nou volgens mij doet je computertje het nu iets te goed (hahaha) al die berichtjes van je.......

Toevallig zeg, ik had gisteren precies hetzelfde, ik ben gisteren voor mijn 2e IUI (met Puregon en Pregnyl) geweest, en had aan beide kanten een eitje. Gisteren ook aan beide kanten van mijn buik ook best wat pijn, lopen was al niet zo fijn laat ik het zo zeggen. Dus lijkt me dus DE perfecte timing.

Ik duim dus zeker met je mee, we gaan zo ongeveer gelijk op dus dat word spannend!
Wil je ook een klein beetje voor mij duimen dan?

Je moet je verzekeringspapieren er even op naslaan maar bij mij word alles compleet vergoed. Ik heb de comfortpolis van de AGIS die vergoed ook IVF compleet.
Heel belangrijk wel dat het vergoed word, word een dure hobby anders he!
Ik heb 2 maal een buisje van die Puregon nodig (voor een maand) een zo'n buisje is 284,00 dus reken maar uit.......
Maar ja stel het word niet vergoed en je hebt het maar een keer nodig............dan doe je dat vast ook graag toch?

Succes en ik denk aan je!

Cynthia

lekker dan zo'n computer met kuren!

Tuurlijk ga ik voor je duimen!!
Het klinkt in ieder geval al goed met de timing enzovoort.
Het hangt inderdaad van je verzekering af. Ik heb ook de comfortpolis van Agis.
Gewoon even bellen dan weet je het.

GOODLUCK!
lfs inge

Hahaha, echt een computer met kuren. Ik wist niet wat ik zag al die berichies!
Spannend zeg allemaal! Ik zal enorm voor je duimen. Ik heb daar zelf niet eens over nagedacht. Ben zelf met de derde ronde bezig en als dit niet lukt gaan we ook over op ws spuiten. Goed dat je het vraagt, ga ik ook eens even nakijken allemaal. Maar daar voor liet ik geen berichtje achter. Ik wilde even alle positieve moed, energie e.d. naar je toe stralen en hoop enorm voor je dat het deze keer een rakertje is!!!

Dikke knuf Sjan

Hai dames,

Hahahahahhihi!!  Ja, ik was zelf al zo geschrokken toen ik op het scherm zag dat ik niet 1  maar, meteen 9 berichtjes ofzo achterliet!

Nogmaals, bedankt voor al jullie lieve en grappige reacties. En ik zal zeker voor jullie allemaal duimen! Het is gewoon nog afwachten denk ik. O, zie je ik ben al helemaal positief ingestraald.  En   het wordt steeds meer en meer.

Wat ik me nog wel afvroeg is; wat zijn de voordelen en nadelen? Is dat al bij jullie bekend. Ik had begrepen dat je dan aan beide kanten waarschijnlijk een eitje krijgt.

Groetjes Sabrina (Sab)

He Sab,

Wat een timing zeg! Beter kan toch bijna niet hè! En nu maar hopen dat alles goed gaat rommelen en draaien daarbinnen!! Hoe lang moet je nu afwachten, dat wordt dus een hele spannende tijd!! Ik ga heel hard voor je duimen

Knuffel van kreeftje

He Sab,

Fijn dat alles zo goed getimed was!! en nu maar afwachten...ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!
Ikzelf heb alleen nog maar clomid en profasi gekregen...ik moest dit zelf betalen.
Als ik ooit zover kom dat ik ook injecties moet gaan gebruiken heb ik volgens een shagrijnige medewerker van het trias pech....dit moet ik dan namelijk  ook zelf betalen. Pas als we eventueel aan IVF zouden moeten beginnen, krijg ik een gedeelte terug, maar daar denk ik liever nog niet aan.

Groetjes Katie

Terug
Bovenaan