spannend

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag is mijn NOD.
Er is nog geen duivel te bekennen, maarja voordat je met je ogen kan knipperen kunnen ze er zijn.
De ellende is dat door de Progestan bolletjes je menstruatie wat uitgesteld kan worden.
Ik heb gisteren ff stiekum een test gedaan, ik kon het niet meer houden, vet negatief. Was hardstikke teleurgesteld natuurlijk. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten wanneer die rot duivels komen. Ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg heb getest. Ik wacht nu af tot zondag. Ben ik dan nog niet ongesteld, dan doe ik een test.

Kruimel

Oeh spannend Kruimel! Duim duim speciaal voor jou.
Maar eh, voel jij nooit dat  je menstruatie eraan komt? Ik weet het altijd precies 3 dagen van tevoren (soms zelfs al een week van tevoren).
En die negatieve test zegt natuurlijk niets, ik ken zoveel vrouwen die pas na een week een positieve test hadden.
Nou meis, ik ga heel erg mee hopen dat die duivels wegblijven voor je.

Liefs Suusje

Hoi Suus,

De ene keer voel ik het wel en de andere keer niet. Soms heb ik opeens een grote plons in mijn onderbroek zitten, sry .
Nu heb ik al ongeveer 1,5 week zo'n raar gevoel in mijn onderbuik (niet constant), Een soort raar kloppend gevoel, soms weeeig. Maar voor de rest helemaal niets. Een vrouwen lichaam is een raar iets.
Afwachten maar

Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik duim voor je dat je zwanger bent. Reuze spannend nu.

Succes nog de komende paar dagen tot de volgende test.

Groetjes Belle

Hoi dames,

Ook ik zit op het wachtbankje....
Ik snap niet precies wanneer mijn NOD zoou moeten zijn. Wij hebben een  IVF-ICSI gedaan. Wat ik wel weet is dat wanneer ik niet ongesteld wordt  deze week, dan mag ik maandag in het ziekenhuis een zwangerschapstest komen doen.  
Vanwege de progestan voel ik ook greregeld die plons...  
Maar ja, nu ren ik daarna direct naar de wc om effe te gaan checken. Het blijft gewoon spannend!

Jullie allemaal heel veel sterkte de komende dagen met wachten! Ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat komen.

Juffy  

hoi kruimel spannend hoor  !!!!!!!!!!!!! maar krijg je geen bloedtest dan ? want je had toch ivf gehad of was het nou iui ? sorry hoor lees ookzoveel verhalen hier ! maar zo een test zegt nog niks hoor . maar goed ik zal heel erg voor je duimen en hopen dat je zwanger bent laat je het weten zodra je wat weet ? heel veel succes en liefs jemnah

Hoi Jemnah,

Wij hebben onze 2de IUI gehad. Ik krijg geen bloedtest maar ik mag vanaf vandaag thuis testen. En als ik positief test, krijg ik met 7 wkn een echo om te kijken of er een hart activiteit is.
Tot nu toe nog geen duivel te bekennen (hé  die  rot Progestan ook, daarvan kan ik ook overtijd raken). Afwachten maar.

Kruimel

Ik wordt helemaal gek van de spanning.  Na elke plons  in mijn onderbroek (Progestan)  denk ik; o shit ben ongesteld geworden en ren ik hard naar de wc om te kijken wat voor kleur het heeft. Vanmorgen heb ik de laatste 2 bolletjes erin gedaan dus daar ben ik nu vanaf. Voel nog helemaal niks, geen krampjes, geen weeeig gevoel, HELEMAAL niks wat op een duivel kan wijzen.  
Hmmmmm ben in idd geval blij dat ik hier mijn ei kwijt kan, dat vind ik heel erg fijn.

Kruimel

Terug
Bovenaan