Spannend

Na mijn miskraam in maart, heb ik het geluk dat ik nu alweer bijna 9 weken zwanger ben. Morgen mag ik voor een eerste echo naar 't ziekenhuis. Ik vind het echt superspannend. Zou het goed zijn deze keer? Ik ben bang dat ik vandaag aan niet veel anders kan denken dat dit....

groetjes,
een enigszins nerveuze Marlies

Hoi Marlies,
Veel succes morgen. Het zal zeker wel spannend zijn. Maar wat een geluk heb jij dat je weer zo snel zwanger bent. Heb je nog tips voor me. Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis om te kijken of het vruchtje helemaal heeft losgelaten. Afgelopen zondag op Vaderdag heeft het losgelaten. En ik heb het bekeken. Maar ik denk dat alles er wel uit is.
Ik zou graag willen dat ik weer zover was als jij nu bent. Maar ja, dat kan niet.
Maar slaap lekker en laat je wat van je horen morgen?
Liefs Eefje

hoi Marlies,leuk he zo snel,ik had in februarie een miskraam met 9 weken,en ben nu 8 weken weer zwanger,alleen anders nu de vorige had ik niet echt het gevoel dat ik zwanger was maar nu ben ik moe moe en misselijk bah toch wel eng vind ik ik heb de 28e van deze maand een afspraak met de gynecoloog,nou ja ben benieuwd,veel sterkte en kom op nog een paar weken,ik hoop voor je dat het dit keer goed zit,ik lees het wel doei!

Terug
Bovenaan