spannend!

Hoi allemaal,
Vorige week woensdag mailde ik nog hevig teleurgesteld dat ik iets bruinverlies had en dat ik bang was dat dit zou uitmonden in..Maar, nog niets en vandaag was ws. mijn nod! Het bruinverlies heeft wel tot zondag aangehouden. Zal dit dan toch van de innesteling zijn geweest? Zijn er mensen die dit ook zo'n 5/6 dagen na de eisprong hebben gehad? Ja, je leest er in de theorieën wel over, maar ik ben eigenlijk veel meer geïnteresseerd in 'ervaringsdeskundigen.' Ik heb me voorgenomen om niet eerder te testen dan dat ik ook echt iets van de hormonen ga merken, alhoewel ik vandaag van een vriendin hoorde die een tweeling heeft dat ze de eerste weken niets voelde en ook niet misselijk is geweest. Nou, toch nog maar een paar dagen wachten.
Alvast weltrusten, groetjes Esmeralda

Hoi Esmeralda,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een innestelingsbloeding zo'n 6 dagen na de eisprong. Dit duurde zo'n 4 dagen en ik verloor heeeeeeeeeeeeeeeeel iets helderrood bloed. Deze zwangerschap voelde ik eigenlijk niets die eerste 2 weken. Had wel heel erg pijnlijke steken in de innestelingsperiode maar verder niets. Ik wil je veel succes wensen en ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

X F

Knap hoor, dat je nog kunt wachten. Als het mijn NOD was geweest, dan had ik allang met een test in mijn hand gezeten! Hou ons op de hoogte, hè!

Liefs,
Marjon

Hoi Esmeralda!
Het kan heel goed dat je niets van je hormonen merkt. Ik was alleen maar moe, verder voelde ik niets. Helaas is is bij mij na precies 11 wk. misgegaan...
Ik duim voor je!!!

Terug
Bovenaan