spannend!

Hoi,
ik heb alweer even weinig gereageerd. Toch wel druk met twee van die kleine mannetjes in huis! Het gaat allemaal prima verde. Bjarne doet zijn naam eer aan, ht is een echte kleine beer van ruim 6, 5 kilo en 62 centimeter. Hij is nu 14,5 weken oud, het gaat zo hard, veel harder dan bij de oudste...

Vandaag over 3 weken gaan we op vakantie met zijn viertjes, erg veel zin in! Maar eerst ga ik vandaag iets heel spannends doen: ik heb zo een sollicitatiegesprek!
Ik ben nu al met al een half jaar thuis en geniet erg van mijn ouderschapsverlof. Al nadenkend over mijn huidige baan en de toekomst kwam ik tot de ontdekking dat ik daar eigenlijk weg wil. Et voila, hetzelfde weekend dat ik dat bedacht, vond ik een interessante vacature.  Op onderzoek uit, hele internet afgestruind op zoek naar verhalen over die school,  bellen en toen bleek dat er een week voor de sluitingsdatum al ruim 50 reacties waren. Snel de brief + cv opgestuurd, en jawel, straks om half twee mag ik op gesprek! Ik ga ervoor, deze baan wil ik heel graag! Dan zou ik na de zomer beginnen op een andere school, een school die zich heel duidelijk profileert op het gebied van kunst en cultuur (mijn vakgebied!). Het scheelt ook zeker  3 kwartier  reistijd per dag in positieve zin. Ik heb er zo'n zin in!

groetjes Dionne (vis78)

Hoi Dionne,
wat goed dat je uit die 50 brieven gehaald bent. Dat zegt al best veel. Nu nog hopen dat het sollicitatiegesprek ook goed loopt. Gewoon het enthousiasme uitstralen wat je hier doet, dan komt dat vast goed. Lekker jezelf blijven.
Succes.
Groetjes Veerle

Hee Dionne,

Dat is zeker spannend!! Maar dat je uit 50 reacties op gesprek mag komen wil al heel wat zeggen toch!! Ik ga zeker voor je duimen!

zet hem op!

groetjes Sonja

Ook ik ben volop bezig met het zoeken naar een nieuwe baan. Het helpt als je je c.v. op monsterboard zet. De aanbiedingen rollen hier met regelmaat binnen. Ik hoef daar zelf eigenlijk weinig voor te doen.
Inmiddels al 3 sollicitatie gesprekken achter de rug en vandaag om half 2 heb ik er weer eens. Ik ga naar de Lidl vandaag. Men vraagt daat aankomend filliaalmanagers en assistent filliaalmanagers. Hierbij krijg je dan een MBO opleiding bij het ROC. Dat lijkt me wel wat. Iedere dag kom ik bij de Lidl en merk dan dat daar veel dingen beter en anders kunnen. Dat ga ik ook gebruiken bij mijn gesprek vanmiddag.
Ik houd jullie op de hoogte.

Dionne, heel veel succes vandaag en laat ze merken dat jij de meest geschikte persoon voor die baan bent.

Groetjes,

Annemiek

Hallo Dionne,

SUCCES! laat maar even weten wat het geworden is!

Ikzelf heb in mijn bevallingsverlof ook een sollicitatie gehad en kan 21 juli daar beginnen :)
Ondanks dat ik graag nog even thuis zou zijn met mijn kleine (helaas gaat dat financieel niet) vind ik het wel heel fijn dat ik nu een nieuwe uitdaging heb...
Ik hoop dat het je allemaal goed afgaat, laat ze maar een poeppie ruiken ;) (en als jou kleintje wat van mijne wegheeft, heb je vast wel een heel stinkend goed voorbeeld ;))

Groetjes,
Nymue

Terug
Bovenaan