spannend!!!

A

Anoniem

Guest
Ik had hier laatst al geschreven dat ik fotoshoots had, omdat ik aan het boek liefde onder vuur van patricia vd broek meegewerkt heb tijdens mijn zwangerschap en vriendlief in Afganistan zat...

Nou het boek komt 23 mei uit en dat gaat allemaal niet onopgemerkt! as donderdag komt  patricia bij Pauw en Witteman! Nou ik vind het allemaal maar wat spannend, is toch gek dat ze dan over dat boek gaan praten en misschien over mij? haha er staan nog zo'n 14/15 andere verhalen in hoor :)

Nou en in week 22 (over 1,5 week geloof ik) sta ik in de VIVA (fotoshoot in de duinen gehad) en halverwege mei komt de nieuwe ELLE uit (juni nr) en daarvoor heb ik ook een fotoshoot gehad, en daar staat Birgit er ook bij op waarschijnlijk..
Ik ben nu echt zenuwachtig aan het worden, ik heb t resultaat nog niet gezien van de foto's!

Nou spannend he!! Ook best een beetje confronterend, want mijn verhaal is best heftig, iedereen die t al gelezen heeft zegt dat ze met een brok in hun keel hebben zitten lezen..
Ik hou jullie op de hoogte!! moest t effe kwijt

Evelien

Hoi Evelien,

Dat is zeker spannend. En zoveel dingen achter elkaar. Ik heb zelf een keer in de Fali gestaan (nee, niet met Anybody) dat was ook echt heel erg leuk. De hele familie heeft die Flair gekocht en je wordt dan ook echt een paar keer herkend, iets wat heel vreemd is. Maar je moet er vooral van genieten want het is altijd speciaal om je verhaal te delen.

liefs

Linda

Hoi Evelien,

Echt heel spannend allemaal hoor!!!! Hou je ons ff op de hoogte van de Viva enz.. want dan ga ik ff in de winkel kijken hoor!!! Je hebt me nu al nieuwsgierig gemaakt.hihi..

Gr. Ilone

Hoi,
zeker spannend allemaal, je zult zien dat je veel reacties krijgt hoor.
Ik ben zelf een aantal x op tv geweest en dat heeft zo een inpact op mensen, ik wordt nu soms nog herkend terwijl het programma al een paar jaar geleden op de buis was.
Maar ik zal t proberen te onhouden dan ga ik zeker kijken naar P&W,
groetjes van Sonja

Sta ik vanmorgen in de WIZL, zie ik de  ELLE van juni al liggen! ik meteen gekocht, maar helaas ik sta ik er nog niet in, dus toch het nr van juli... ik stond al te zweten haha. Over 1,5 week wel in de VIVA spannend!
:)

update:

het boek ligt in de winkel!!!
zie deze
 of deze

nog 1 week en ik sta in de viva....... spannend!!!!

Evelien

Terug
Bovenaan