Spannend

Van de week een test gedaan en zoals ik al eerder vermeld heb positief. We hebben al een dochter van 2. Alleen heeft het een jaar geduurd voordat ik van haar in verwachting was en nu was het in ronde 1 al raak. Ik kan het ook nog maar nauwelijks geloven. Als alles goed mag gaan dan denk ik dat deze kleine rond 5 oktober geboren gaat worden.
Bij onze dochter liep ik ruim een week overtijd, maar aangezien ik nu zo snel zwanger bent komt deze vast op tijd of iets eerder.

En al wordt dit de tweede zwangerschap ik vind het eigenlijk nog spannender als de eerste.

Nu maar hopen op nog een heleboel oktober mama's erbij.

Hay hay,

gefeliciteerd!!!
Hier ook zwanger van ons tweede kindje!!
Bij ons heeft het 9 maanden geduurd, ons zoontje is bijna 2 jaar!!
Ben 1 okt. uitgerekend... Onze zoon is 3 weken tevroeg geboren!!

hey
ik heb al een dochtertje van 2 jaar (14 jan 07) bij mijn dochter was ik door de pil heen zwanger, nu heeft het 3 maanden geduurd dus gelukkig niet zo lang, ben als het goed is 2 okt uitgerekend maar aangezien mijn dochter 2 weken te vroeg was, reken ik daar nu ook wel een beetje op.
kus krista

Hoi,
Gefeliciteerd.
Ik ben ook zwanger van de 2e.
Bij de eerste was ik na 1 maand zwanger, nu na 2 maanden. Allebei erg snel, ben inmiddels 35 (moet er zelf nog aan wennen, aan de leeftijd).
Ik heb een dochterje van 2+4maanden, zij was 3 weken en 2 dagen te vroeg.
Ben benieuwd of deze ook tevroeg komt, ben 4 oktober uitgerekend.
Groetjes
Jolanda

Hi allemaal!

Ik ben ook zwanger van de tweede!! Weer zooo spannend en leuk! Onze zoon is nu 2.. Ben nu 5 weken hen, nog erg pril en moet ook nog weer even wennen aan het idee!!

Succes allemaal!!

Hallo allemaal,
Iedereen gefeliciteerd. Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger van de tweede.
Erg spannend weer, maar vooral ook erg leuk.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK en dus ook nog niet voor een echo.
Ik lees dat dit erg wisselt per VK. Ik zou ook best graag vroeger een echo willen, maar volgens mij is dat bij ons gebruikelijk rond 10, 11 weken.
Dus moet ik nog even wachten :-(
Tot die tijd probeer ik me niet te druk te maken en te genieten.

groetjes
Willemien

Terug
Bovenaan