spannend!

Hoi hoi allemaal hoe gaat het met jullie??

Morgen ben ik 15 weken 6dagen en ga ik voor de pretecho om het geslacht te bepalen ik ben zoooooo benieuwd, ik kan er al een paar dagen slecht van slapen zo graag wil ik dr al heen.
Ik heb al een jongen en een meid dus het maakt mij echt helemaal niet zo veel uit maar mijn gevoel zegt zo dat dit een jongetje is maar ik moet het nog eventjes afwachten.
Ook ben ik wel benieuwd of het gaat lukken bij mijn dochter was ik 16 weken twee dagen en daar was het goed bij te zien.
Verder gaat het hier wel lekker op de af en toe sjagerijnige daagjes naar hahahah maar ja ik weet waar het door komt en mijn omgeving gelukkig ook hahahaha.

Groetjes Dessie hou jullie op de hoogt moet pas morgen avond om half negen.

Oh leuk leuk leuk.... Ik wil het ook zooooo graag weten. Wij 'moeten' helaas wachten tot de 20 weken echo. Een pret echo is echt te duur. We komen zo net rond, dus dat soort extraatjes zit er helaas even niet in. Komt wel weer als de kids ouder zijn en ik meer kan gaan werken, maar goed.....

Ik ben nu 16wk en krijg de 20 weken echo met 21 wk 1 dg, dus nog een paar weekjes wachten.....

Hoi Pauline,
Ik vind het ook een uitgave hoor 70 euro moet ik betalen eigelijk te gek om te weten te komen of het een jongen of een meisje is, maar ik wist dat ik dit graag zou willen omdat ik een te nieuwschierig mens ben dus ik had iedere week ook wat geld apart gelegd.
Maar gelukkig zijn er de 20 weken echo"s dus dat duurd voor jouw ook niet echt lang meer en hoef je niet de hele 40 weken te wachten hahahaah.
Nou hou me op de hoogte ben ook benieuwd wat het bij jouw gaat worden heb je al een gevoel???
Groetjes dessie

Hoi hoi, het is een..........................hahahaah jongen!!!

Ja we vinden het erg leuk hier en hebben het ook al iedereen verteld,Mijn gevoel was toch wel goed, ik voelde me bij mijn dochter heel anders als nu dus bij de jongens.

Van de meid was ik de hele dag in de wolken en vrolijk en ontzettend aardig lol!!!

Nu ben ik best lastig sjagerijnig kan heeeeel verkeerd uit de hoek komen en spring soms wel eens uit mijn vel, en heb wat meer kwaaltjes niet veel hoor maar soms wat misselijk geweest en wat rotgevoelens om bepaalde dingen soms.
Maar verder niets te klagen hoor!!!!
Ik ben dr blij mee nu jij nog pauline en weten de andere hier het al wat het gaat worden?????

Groetjes fijne zwangerschap allemaal dessie

Oja martine ik moest zelfs 80 euro betalen omdat ik ook nog een dvd erbij nam!!!

Vreemd wat zijn de kosten bij andere???? Ik ben in houten geweest waar gaan jullie en wat zijn de prijsjes ben ik wel is heel erg benieuwd naar???

Groetjessssss

wat leuk een ventje.
ik weet uit ervaring dat die heel leuk zijn

en 80 euro

dat is echt flauwekul.
die echo dame in almere vroeg 35 inc dvd en heeft nog veel meer laten zien van mijn kindje dan alleen het piemeltje.
pff afzetterij.

www.babyfocus.nl

Terug
Bovenaan