spannend

A

Anoniem

Guest
pff, wat kan de tijd langzaam gaan. a.s. maandag is mijn NOD en kan niet wachten. voel me wel vreemd met heel veel plassen, hoofdpijnen, moe, maar ja dat wil nog niks zeggen he? Heb nu via internet de sensitest besteld, die kan je tot 4 dagen voor NOD doen, morgen is die binnen, dus spannend!!

Ik ken het gevoel dat de dagen erg traag gaan tot die NOD.
Heel veel succes morgen met je test.

Je kwaaltjes zeggen niets hoor, kan ook geestelijk zijn!

Iig veel succes morgen!

ik ga zondag ook een vroege test doen, dus we zitten in hetzelfde schuitje... Succes en laat het ons weten!

Liefs Vic

he dat vroeg ik mij nog af die testen via sensitest, hoelang is de levertijd? en heb je gewoon die stroojes of echt in een hulsel......

ik kan ook al niet wachten tot mijn nod .... kan alleen lang wachten want ik kan vanaf 1 feb met ovulatie test beginnen (alleeen doe ik die niet) dus duurt nog even voor ik wat weet, eerst maar eens aan het werk haha

sensitest heb je binnen 1 dag al binnen.gaat hartstikke snel. morgenvroeg de test maar eens doen, of maandag....

helaas, vanochtend getest en de test was negatief...morgen NOD, wat ben ik benieuwd of dat doorzet, heb nu wel hoofdpijn (migraine achtig) en ben bang dat het dan toch doorzet en het er deze maand niet inzit. Victory heb jij al getest?

Terug
Bovenaan